Menü

Rosa Luxemburg – zwischen Linksradikalismus, Kommunismus und Sozialdemokratie

Man muss kein Prophet sein, um vorauszusagen, dass zum Jahreswechsel 2018/19 eine neuerliche Runde in der Debatte eingeläutet werden wird, wem denn nun Rosa Luxemburg gehört: der Sozialdemokratie, den Kommunisten, den undogmatisch-parteiungebundenen Linken oder der Partei DIE LINKE, deren parteinahe Stiftung ihren Namen trägt. Und gewiss wird dieser – im Zweifel eher unproduktive – Streit von Wortmeldungen all jener begleitet sein, die schon bei früheren Anlässen – mal mehr, mal weniger gut begründete – Argumente dafür vortrugen, dass es (wenigstens am Schluss ihres gewaltsam beendeten Lebens) mit der demokratischen Qualität des Denkens dieser Ikone linker Politik doch nicht allzu weit her gewesen sei. Wir erinnern uns: Als vor 15 Jahren der erste rot-rote Senat in der Berliner Landespolitik auf Vorschlag der damaligen PDS den Beschluss fasste, im Herzen Berlins ein Denkmal für die ermordete Sozialistin auszuschreiben, erhob sich ein vielstimmiger Chor der Ablehnenden oder Empörten, wobei die Begründungen durchaus unterschiedlich ausfielen. Für die einen war es schlicht undenkbar, nach dem Ende der DDR eine Mitgründerin der KPD auf diese Weise zu ehren: »Rosa Luxemburg mit einem Denkmal zu ehren, bedeutet im besten Fall, ihren ideologischen und totalitären Antrieb zu unterschätzen« war etwa in der Frankfurter Allgemeinen Sonntagszeitung zu lesen. Für andere hatte sich ihre späte Absage an die zu wählende Nationalversammlung und die Präferenz eines reinen Rätesystems als die eigentliche und letzte Häutung ihres politischen Selbstverständnisses erwiesen, hinter der auch die vielzitierten Passagen aus ihrer Gefängnisschrift Zur russischen Revolution über die Freiheit, die immer auch die Freiheit des Andersdenkenden sei, ihre Bedeutung und Aussagekraft verloren hätten.

Wenn wir nun 15 Jahre später – hoffentlich – ein ganzes Stück weiter sind und uns der Protagonistin sowohl unvoreingenommener als auch sachgerechter nähern können, dann liegt das vor allem daran, dass eine bereits in den 70er Jahren in der DDR unter schwierigen Bedingungen begonnene Werkausgabe ihrer schriftlichen Hinterlassenschaft jetzt mit mehreren Bänden eindrucksvoll fortgesetzt worden ist. Insbesondere der unermüdlichen und akribischen Arbeit von Annelies Laschitza ist es zu verdanken, dass nunmehr die Bände sechs und sieben (letzterer in zwei Teilbänden) dieser Werkausgabe vorliegen und damit eine historisch-kritische Einordnung und Bewertung von Luxemburgs Wirkens möglich gemacht wird. Der 2014 erschienene sechste Band präsentiert immerhin 270 hier neu publizierte Dokumente aus den Jahren 1893 bis 1906. Sie entstammen vorwiegend sozialdemokratischen Presseorganen und handschriftlichen Überwachungsakten, insbesondere der Politischen Polizei und des preußischen Ministeriums des Innern im Kaiserreich. Der Band enthält zudem 21 Reden in Volks- und Wahlversammlungen, die beredt Zeugnis von der Agitationskraft dieser zierlichen Frau ablegen. Darin kämpft sie gegen Militarismus und Rüstungskosten, gegen die ungeheuren Lebensmittelverteuerungen, gegen sozialreformerische Illusionen, gegen die Entmachtung parlamentarischer Körperschaften und vielerlei Erscheinungen und Entartungen des kapitalistischen Systems. Selbst das ihr nicht unbedingt nahestehende Hamburger Echo beschreibt den »unvergleichlichen Genuß« ihres Vortrags und ihre »geistsprühenden, ebenso formschönen als gemeinverständlichen Ausführungen«. Ihre »ätzende, oft durch sarkastischen Witz gewürzte Kritik« an den politischen Zuständen habe »wiederholt stürmische Unterbrechungen« hervorgerufen.

Wenig bekannt dürfte ferner sein, dass sie bereits als junge Frau zwischen 1898 und 1905 für jeweils kurze Perioden für drei renommierte Parteizeitungen verantwortlich zeichnete: die Dresdner Sächsische Arbeiterzeitung, die Leipziger Volkszeitung sowie das Organ des Parteivorstands, den Berliner Vorwärts. In ihrer redaktionellen Tätigkeit legte sie besonderen Wert auf die Information ihrer Leserschaft über internationale Ereignisse, wobei ihr für die Informationsbeschaffung ihr breites Sprachvermögen und ihr Wirken in der Internationale eine große Hilfe waren. Für die, die sie bis heute gerne in der Nähe zu leninistischen Konzepten sehen möchten, sei die folgende Passage ihres Textes über den Einigungskongress der französischen Sozialisten von 1905 zitiert: »Es wäre kindisch-naiv zu meinen, daß in der neuen Partei fortan das reine Schäferidyll herrschen werde. Das wäre ein Traum und nicht einmal ein schöner. Wer Partei sagt – Partei und nicht Sekte! –, der sagt damit zugleich, daß im Rahmen des Parteiganzen verschiedene Auffassungen, verschiedene Strömungen und Unterströmungen wirken und im Kampfe der Meinungen sich messen. Diesem unvermeidlichen und wünschenswerten Meinungskampf tragen die Statuten der Einheitspartei einsichtig Rechnung, indem sie die vollständige Diskussionsfreiheit in der Presse in Bezug auf alle theoretischen und praktischen Fragen ausdrücklich proklamieren«.

Nicht zuletzt hat ein derartiges Parteiverständnis, dessen Begründungszusammenhang sich erneut in ihrer Gefängnisschrift Zur russischen Revolution von 1918 wiederfindet, immer wieder zu der Fragestellung geführt, wohin sie ihr politischer Weg in den 20er Jahren wohl geführt hätte, wäre sie nicht so grausam ermordet worden: mit Wilhelm Pieck und Ernst Thälmann als Funktionärin der »bolschewisierten« KPD, mit Paul Levi zurück in die Sozialdemokratie oder womöglich – resigniert – parteilos in eine wissenschaftliche Studierstube?

Die beiden Teilbände 7.1 und 7.2 versammeln insgesamt 160 Dokumente aus den Jahren 1907 bis 1918, davon erneut über 50 Reden. Den besonderen Reiz macht dabei u. a. die Tatsache aus, dass sich fast die Hälfte davon aus handschriftlichen Fragmenten zusammensetzt, die bislang nicht veröffentlicht vorlagen. Diese Fragmente weisen zugleich Überschneidungen zu Luxemburgs Parteischultätigkeit und zu ihren öffentlichen Vorträgen über Nationalökonomie und Weltpolitik auf. Man stelle sich das nur für heute vor (um zugleich zu ermessen, wie besonders dieses Auftreten schon damals war): Ende 1907 trat sie auf Bitten des Verbandes Berliner Wahlvereine im Deutschen Hof in Berlin-Kreuzberg mit sechs aufeinanderfolgenden Vorträgen über die wirtschaftsgeschichtliche Entstehung und Entwicklung des Kapitalismus auf. Laut Polizeiberichten unterbreitete sie vor insgesamt etwa 3.500 Männern und 1.100 Frauen (!) populärwissenschaftlich ihre Beobachtungen über aktuelle Tendenzen der Kartellkonzentration des Kapitals. Damit repräsentierte sie auf herausragende Weise eine damals noch verbreitete Spezies, die heute nahezu ausgestorben scheint: eine zugleich wissenschaftliche arbeitende und die Erkenntnisse ihres Forschens popularisierende aktive Politikerin. Über ihr Wirken an der sozialdemokratischen Parteischule urteilte der Absolvent Jacob Walcher, später zeitweilig wichtiger Funktionär in KPD und später SAP (und dort Mentor Willy Brandts): »Nach meinem Urteil hat es keiner der anderen Lehrer verstanden, ein so eng verbundenes, vertrauensvolles Verhältnis zu den Schülern herzustellen wie gerade Rosa Luxemburg.«

Von den Mühen damaliger Wahlkämpfe zeugt folgende Passage über ihre Erfahrungen 1907 im oberschlesischen Revier: »Was unter solchen Umständen die Arbeit des Flugblattverteilens im harten Winter bedeutet, davon können sich unsere, nur die Agitationsarbeit in der Großstadt kennenden Genossen gar nicht den rechten Begriff machen. Dabei müssen die Verbreiter immer darauf sehen, daß sie auf öffentlichen Wegen bleiben, denn wenn sie etwa der Grube oder der Hütte gehörende Wege und Flächen betreten, machen sie bald die Bekanntschaft roher Fäuste und derber Knüppel, geschwungen von den Herren Steigern, Aufsehern und ähnlichen Knechtseelen.«

Die Bewilligung der Kriegskredite und die Haltung, die die (Mehrheits-) Sozialdemokratische Partei im Krieg einnahm, veränderte auf dramatische Weise die Sicht Luxemburgs auf die deutsche und internationale Sozialdemokratie. Anders als diejenigen, die wie der früher mit ihr befreundete Karl Kautsky oder Hugo Haase an der Einheit von Partei und Bewegung festzuhalten gedachten, steuerte sie seit 1914 einen unversöhnlichen Kurs der Konfrontation. Von besonderem Interesse ist hier eine zweite, überwiegend 1918 entstandene Fragmentschrift von 32 Blatt, in der sie ihre Gedanken sortierte. Obwohl ihre Tonlage immer unversöhnlicher wurde, steuerte sie – so die Herausgeberin – darin noch keineswegs auf die Gründung einer neuen Partei zu. Dies erklärt wohl auch ihre eher zögerliche Haltung (u. a. in der Namensfrage) auf dem Gründungsparteitag der KPD am Jahreswechsel 1918/19.

Mit diesen Bänden wird es heute besser als in den Kontroversen der vergangenen Jahre möglich sein, Rosa Luxemburg unvoreingenommen zu historisieren. Vieles im Rahmen ihres Wirkens lässt sie bis heute als Ikone für linke Politik erscheinen. Dazu gehören ihr wissenschaftliches Ethos, ihr Enthusiasmus, ihre Verbindung von Empathie und politischem Engagement wie die Unkorrumpierbarkeit ihres Wollens. Die Kehrseite darf dabei aber nicht ausgeblendet bleiben: ein schier grenzenloser Glaube an das richtige Handeln der »Massen«, wenn sie denn nur von den richtigen Führerinnen und Führern erreicht werden (die man ein Jahrhundert später vielleicht doch etwas nüchterner einzuschätzen hätte), wie eine Schärfe in der Auseinandersetzung mit Vertretern anderer Parteirichtungen, die sich partiell nur individualpsychologisch als besonders harsche Abwendung aufgrund enttäuschter Näheverhältnisse erklären lassen. Pauschalvorwürfe in Richtung von »Opportunisten« oder »Theoretikern des Sumpfes« tragen bis heute zu dem eingangs beschriebenen Bild bei, sie habe es mit ihren demokratischen Grundansprüchen doch nicht so ernst gemeint. Aus berufenem Mund ist allerdings schon vor fast 30 Jahren (auch mit Blick auf ihre Schrift Zur russischen Revolution) ihren allzu heftigen Kritikern entgegengehalten worden: »Mir ist schwer verständlich, wie hieraus mal von einer, dann von einer anderen Seite abgeleitet werden konnte, für Nichtkommunisten habe sie keine Freiheit gewollt.« Das einfühlsame Radioporträt des damaligen SPD-Vorsitzenden Willy Brandt aus Anlass ihres 70. Todestages, dokumentiert in dieser Zeitschrift, aus dem diese Passage stammt, schließt mit den Worten: »Dort im Gefängnis waren die Komponenten ihrer reichen Persönlichkeit so stark hervorgetreten, daß es in der kurz bemessenen höchst problematischen Zeit nicht erreicht oder gar überboten werden konnte: die Einsiedlerin und die Denkerin, die an Literatur und Naturwissenschaften leidenschaftlich Interessierte – und bei allem, in und über allem die tragische Gestalt einer leidenschaftlichen europäischen Revolutionärin.«

Annelies Laschitza/Eckhard Müller (Hg.): Rosa Luxemburg. Gesammelte Werke. Bd. 6: 1893 bis 1906. 2014, 992 S.; Bd. 7.1: 1907 bis 1918. 2017, 576 S.; Bd. 7.2: 1907 bis 1918. 2017, 672 S. Alle erschienen bei Karl Dietz, Berlin, jeweils zum Preis von 49,90 €.

Kommentare (171)

  • Giovanna Belardi
    Giovanna Belardi
    am 16.11.2021
    Angebot an Gelddarlehen von 10.000 EUR bis 10.000.000 EUR für Unternehmen und Menschen in dringendem Bedarf: Kontakt: belardigiovanna@hotmail.com / WhatsApp +33773132772
  • Giovanna Belardi
    Giovanna Belardi
    am 16.11.2021
    Hallo. Unternehmer und Privatpersonen, dies ist eine Ausschreibung von Darlehen an Bedürftige. Kommen Sie und beantragen Sie ein Darlehen von 10.000 Euro bis 10.000.000 Euro, um Ihre Projekte durchzuführen. Kontaktieren Sie mich und Sie werden die Lösung für Ihre Geldprobleme bekommen. Hier ist mein Kontakt: belardigiovanna@hotmail.com / WhatsApp +33773132772
  • Giovanna Belardi
    Giovanna Belardi
    am 16.11.2021
    Für alle, die ein Darlehen von 10.000 EUR bis 10.000.000 EUR benötigen, wenden Sie sich per E-Mail oder Whatsapp für weitere Informationen. Hier ist mein Kontakt: belardigiovanna@hotmail.com / WhatsApp +33773132772
  • Giovanna Belardi
    Giovanna Belardi
    am 16.11.2021
    Guten Morgen. Ich bin ein italienisches Unternehmen, das in Frankreich wohnt. Ich bin eine Person, die Menschen finanziell hilft, indem sie ihnen Darlehen für die Durchführung ihrer Projekte. Also, Sie Unternehmer und Privatpersonen, die ein Darlehen benötigen, um Ihr Projekt zu verbessern, oder Sie sind in finanziellen Schwierigkeiten, ich biete Ihnen 10.000 Euro bis 10.000.000 Euro an alle Menschen, die zwischen 5 und 25 Jahren für die Dauer der Rückzahlung zurückzahlen können. Hier ist mein Kontakt: belardigiovanna@hotmail.com / WhatsApp +33773132772
  • numa
    numa
    am 21.02.2022
    Hallo, um Menschen und Unternehmen zu helfen, die von der COVID19-Krise betroffen sind, haben wir Kredite zwischen Einzelpersonen von 5000 € bis 900.000 € eingerichtet, die es Ihnen ermöglichen, Ihren täglichen Bedarf zu decken und andere Herausforderungen zu meistern. Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen.
    WhatsApp: +39 3884583459
    E-Mail: calorsnuma@gmail.com
  • antoine
    antoine
    am 06.05.2022
    Dispostoo a dare prestiitiii con tasso di interesse del 3% al mese, pari 1000€ a 1.000.000€ come l'offertaa di prestiito avocatsaulo@gmail.com
    WhatsApp: +39 3509 228 529
  • antoine
    antoine
    am 10.05.2022
    Io sono il direttore di un gruppo di partner finanziari. Oggi, scopriamo che le banche non sono più credito sovvenzione. 1.000,00 Euro a 1.000.000,00 Euro Email: avocatsaulo@gmail.com
    WhatsApp: +39 3509 228 529
  • antoine
    antoine
    am 22.05.2022
    Offerta di prestito di denaro tra privati avocatsaulo@gmail.com
    offriamo un prestito di denaro semplice, veloce e affidabile che va da 1.000,00 Euro a 1.000.000,00 Euro a persone serie e oneste
    ha bisogno di soldi con un tasso di interesse del 3% annuo. Per maggiori informazioni contattatemi solo tramite Email: avocatsaulo@gmail.com
    WhatsApp: +39 3509 228 529
  • dr james eric
    dr james eric
    am 12.06.2022
    You need a quick loan ??
    Annual interest rate: 3%.
    Do you need a business loan?
    Do you need a personal loan?
    Do you need a mortgage loan?
    Do you need an agricultural loan?
    Do you need a loan to improve your business?
    The minimum amount is $ 5000.
    Maximum amount: $ 900 million dollars.contact us Whatsapp:
    +918929509036 ;email financialserviceoffer876@gmail.com
  • patricia dooley
    patricia dooley
    am 15.06.2022
    Investing with Wilsontrades has been the greatest thing that ever happened to me, I so much appreciate him for his good work over investors for granting us the opportunity to earn income weekly through their Investment platform I invested 1500 Euros about 7 days ago i just received 15,350.00 Euros profit, If you want to start making profit on cryptocurrencies investment today wilsontrades is all you need
    email: wilsontradeszone@gmail.com
    Whats-app: +27633586789 ...
  • Yvette
    Yvette
    am 18.06.2022
    PRESTITO CREDIBILE E MOLTO SICURO DA PRIVATO

    Imprenditore, artigiano, pensionato, lavoratore dipendente, autonomo, medico , commerciante, tassista, ottiene un prestito fino a 10 000.000,00 euro, con un tasso di interesse del 3% contattatemi solo tramite Email : yvette.defonds@gmail.com
  • Yvette
    Yvette
    am 18.06.2022
    Offerta di prestito di denaro tra privati yvette.defonds@gmail.com
    offriamo un prestito di denaro semplice, veloce e affidabile che va da 1.000,00 Euro a 1.000.000,00 Euro a persone serie e oneste
    ha bisogno di soldi con un tasso di interesse del 3% annuo. Per maggiori informazioni contattatemi solo tramite Email: yvette.defonds@gmail.com
  • Numa
    Numa
    am 27.06.2022
    Ti offriamo un prestito da 1.000 a 700.000 EURO a condizioni semplici.
    Contattami tramite WhatsApp: +39 3884583459
    mail: calorsnuma@gmail.com
  • Yvette
    Yvette
    am 28.06.2022
    Io sono il direttore di un gruppo di partner finanziari. Oggi, scopriamo che le banche non sono più credito sovvenzione. 1.000,00 Euro a 1.000.000,00 Euro Email: yvette.defonds@gmail.com
  • yvette
    yvette
    am 04.07.2022
    Miglior Offerta di Prestito in tutta Italia
    Buongiorno
    offrono un prestito a chiunque abbia bisogno di un prestito per risolvere un problema. Ti offro fino a 700.000€
    a 2000€ con un tasso di interesse del 2%. Per ulteriori informazioni, Contrastant tramite E-mail : yvette.defonds@gmail.com
  • crédit et finance
    crédit et finance
    am 05.07.2022
    Um ein Immobilienprojekt, den Kauf eines Fahrzeugs, eine Reise oder den Kauf von Konsumgütern zu finanzieren, werden Kredite am häufigsten verwendet. Um Ihre Chancen auf einen Kredit zu erhöhen, ist eine gute Vorbereitung Ihres Kreditantrags unerlässlich. Kontaktieren Sie uns per E-Mail: creditofinanza68@gmail.com
  • yvette
    yvette
    am 07.07.2022
    Offerte individuali in denaro da 2.000 € a 5.200.000 €, con un tasso
    il tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
    2 e 30 anni Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
    rapidamente per discutere le modalità e
    documenti E-mail : yvette.defonds@gmail.com
  • yvette
    yvette
    am 07.07.2022
    Offerte individuali in denaro da 2.000 € a 5.200.000 €, con un tasso
    il tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
    2 e 30 anni Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
    rapidamente per discutere le modalità e
    documenti E-mail : yvette.defonds@gmail.com
  • Kredit und Finanzen
    Kredit und Finanzen
    am 08.07.2022
    Um ein Immobilienprojekt, den Kauf eines Fahrzeugs, eine Reise oder den Kauf von Konsumgütern zu finanzieren, werden Kredite am häufigsten verwendet. Um Ihre Chancen auf einen Kredit zu erhöhen, ist eine gute Vorbereitung Ihres Kreditantrags unerlässlich. Kontaktieren Sie uns per E-Mail: creditofinanza68@gmail.com oder per WhatsApp unter +4915124686925
  • homelend sumiti
    homelend sumiti
    am 13.07.2022
    Good day. I am a private loan lender that gives out both business and personal loans to individual at a low interest rate of 2% no matter your location. If you are interested Contact me (Whats App) number:+917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti
  • yvette
    yvette
    am 23.07.2022
    Io sono il direttore di un gruppo di partner finanziari. Oggi, scopriamo che le banche non sono più credito sovvenzione. 1.000,00 Euro a 1.000.000,00 Euro Contattato via Email : yvette.defonds@gmail.com
  • Montesana
    Montesana
    am 13.08.2022
    Disposto a dare prestiti con tasso di interesse del 3% al mese, pari 1000€ a 1.000.000€ come l’offertaa di prestiito E-mail:montesana.antonio10@gmail.com
  • Kredit und Finanzen
    Kredit und Finanzen
    am 13.08.2022
    Um ein Immobilienprojekt, den Kauf eines Fahrzeugs, eine Reise oder den Kauf von Konsumgütern zu finanzieren, werden Kredite am häufigsten verwendet. Um Ihre Chancen auf einen Kredit zu erhöhen, ist eine gute Vorbereitung Ihres Kreditantrags unerlässlich. Kontaktieren Sie uns per E-Mail: unicredit39it@gmail.com oder per WhatsApp unter +4915124686925
  • Anna Kristin
    Anna Kristin
    am 15.08.2022
    Hi
    Ich möchte mein Eigentum aus gesundheitlichen Gründen zurückgeben.
    Mit gebrochenem Herzen und Tränen in den Augen schreibe ich diese Nachricht. Ich möchte 150.000 Euro an eine Person guten Willens spenden, die Gott fürchtet.
    Ich bin krank und ich leide an Brustkrebs und ich habe bessere Lebenschancen, deshalb möchte ich diese Spende machen.
    Weitere Informationen zu meiner Spende schreiben Sie mir:
    WhatsApp: +447362038840
    E-Mail: annakristinkristinsdottir94@gmail.com
  • Anna Kristin
    Anna Kristin
    am 22.08.2022
    Hi
    Ich möchte mein Eigentum aus gesundheitlichen Gründen zurückgeben.
    Mit gebrochenem Herzen und Tränen in den Augen schreibe ich diese Nachricht. Ich möchte 150.000 Euro an einen Menschen guten Willens spenden, der Angst vor Gott hat.
    Ich bin krank und ich leide an Brustkrebs und ich habe bessere Lebenschancen, deshalb möchte ich diese Spende machen.
    Weitere Informationen zu meiner Spende schreiben Sie mir:
    WhatsApp: +447362038840
    E-Mail: annakristinkristinsdottir94@gmail.com
  • yvette
    yvette
    am 30.08.2022
    OFFERTA DI PRESTITO GRATUITO : yvette.defonds@gmail.com
    Sono un individuo che offre un prestito al 3% per chiunque ne abbia bisogno, grazie per avermi contattato via email : yvette.defonds@gmail.com
  • DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY
    DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY
    am 06.09.2022
    Questo è il tuo agente di prestito che stavi aspettando, abbiamo così tante testimonianze in tutto il mondo, il nostro buon nome parla per noi, indipendentemente dalla tua posizione o dal tuo paese in Europa o in un altro continente, possiamo inviare il denaro del tuo prestito sul tuo conto bancario entro poche ore dall'approvazione e anche l'altra buona notizia è che ti invieremo tutti i tuoi documenti di prestito tramite e-mail in modo che tu sia soddisfatto del nostro servizio ((((non abbiamo mai frodato nessuno da quando siamo il nostro vettore di prestito e non ti frodiamo perché la nostra massima priorità è fare tutti i nostri clienti felici e anche finanziariamente stabili) Abbiamo prestato a così tante persone nell'intervallo da [€ 30.000,00 alla somma di [€ 150.000.000,00 ] quindi sei libero di richiedere qualsiasi importo di cui hai bisogno in modo che possiamo elaboralo e poi ti invii il tuo prestito pacificamente la nostra tariffa è molto bassa e molto interessante rispetto alle tariffe bancarie locali e la modalità di transazione è molto veloce e flessibile da elaborare in modo da poter accedere all'importo del prestito richiesto in poche ore

    Di seguito sono riportati i nostri recapiti!!!!

    e_mail:(financialserviceauthority400@gmail.com))))
  • Anna Kristin
    Anna Kristin
    am 09.09.2022
    Guten Morgen! Ich bin so froh, dass ich diesen Beitrag geschrieben habe. Ich habe ein Spendenprojekt, das mir seit Jahren am Herzen liegt, ich brauche jemanden mit gutem Charakter, der es durchführt. Dieses Spendenprojekt wird nützlich sein, um Ihre Bedürfnisse zu erfüllen. Wenn Sie interessiert sind, senden Sie mir bitte eine Nachricht unter dieser WhatsApp-Nummer: +447362038840
    E-Mail: annakristinkristinsdottir94@gmail.com
  • antoine
    antoine
    am 16.09.2022
    Offro prestiti a parte di 1000 euro a 1.000.000 euro per qualsiasi persona e società nella necessità di un prestito. avocatsaulo@gmail.com
    WhatsApp: +39 351 260 2051
  • Anna Kristin
    Anna Kristin
    am 04.10.2022
    Hallo Freunde. Ich freue mich, diese Ankündigung mit Ihnen zu teilen. Ich bin Anna Kristin Kristindottir. Auf der Suche nach einer zufälligen Person, die mir bei einem Spendenprojekt hilft, das mir am Herzen liegt. Ich möchte diese Person nur finanzieren, damit sie mir bei diesem sehr wichtigen Projekt hilft. Wenn Sie interessiert sind, senden Sie mir eine Nachricht an meine WhatsApp-Nummer: +447362038840 E-Mail: annakristinkristinsdottir94@gmail.com
  • Marie
    Marie
    am 05.10.2022
    Schneller Kredit, ein unschlagbarer Zinssatz ab 0,10 %
    Sie brauchen dringend Geld, holen Sie sich jetzt in wenigen Stunden bis zu 100.000 €, um all Ihre persönlichen Probleme zu lösen.
    Von wenigen tausend Euro bis zu mehreren hunderttausend Euro mit Beschluss und schneller Mittelverfügbarkeit
    Professionelles Darlehen
    Zwischen 30.000 und 50.000.000 Euro
    Rückzahlungsdauer zwischen 6 Monaten und 20 Jahren
    Widerstehen Sie nicht, mich per E-Mail zu kontaktieren: agricolecredit527@gmail.com
  • Anna Kristin
    Anna Kristin
    am 06.10.2022
    Hallo Freunde. Ich freue mich, diese Ankündigung mit Ihnen zu teilen. Ich bin Anna Kristin Kristindottir. Auf der Suche nach einer zufälligen Person, die mir bei einem Spendenprojekt hilft, das mir am Herzen liegt. Ich möchte diese Person nur finanzieren, damit sie mir bei diesem sehr wichtigen Projekt hilft. Wenn Sie interessiert sind, senden Sie mir eine Nachricht an meine WhatsApp-Nummer: +447362038840 E-Mail: annakristinkristinsdottir94@gmail.com
  • Glory Fred
    Glory Fred
    am 11.10.2022
    Hallo, suchen Sie nach einem Schuldenkonsolidierungsdarlehen, unbesicherten Darlehen, Geschäftsdarlehen, Hypothekendarlehen, Autodarlehen, Studentendarlehen, Privatdarlehen, Risikokapital usw.! Ich bin ein privater Kreditgeber, ich vergebe Kredite an Unternehmen und Privatpersonen mit einem niedrigen und angemessenen Zinssatz von 2%. E-Mail an: christywalton355@gmail.com
  • lucas sven
    lucas sven
    am 12.10.2022
    Offerta di prestito gratuito 
    Aiutiamo tutti coloro che hanno bisogno di credito. Sulla sua linea di credito da € 2.000 a € 10.000.000. Il tasso di interesse è del 2%. Per la tua assistenza in caso di emergenza contatta Emai: svalucas457@gmail.com
  • Gauthier
    Gauthier
    am 13.10.2022
    Hallo,

    Kontaktieren Sie uns direkt über unseren WhatsApp-Link: Tel/Whatsapp : +49 1784322768

    Sie sind ein Mann oder eine Frau, beruflich oder privat, verwitwet oder geschieden und benötigen eine Finanzierung, um sich selbst wiederzubeleben. Aber Sie werden von den Banken abgelehnt oder ein anderer Grund hindert Sie daran. Also Einzelpersonen, die Finanzierung und Investition anbieten. Wir stehen Ihnen alle zur Verfügung, um Sie zu begleiten. Und gewähren Ihnen kurz- und langfristig Kredite, Finanzierungen oder Investitionen bis über 50 Millionen Euro. Trotz des Wuchergesetzes gewähren wir Kredite zum Zinssatz von 3 % und für eine Rückzahlungsdauer zwischen 1 und 20 Jahren. Wir können Ihnen jedoch in den folgenden Bereichen helfen.

    - Privatkredit
    - Autokredit
    - Immobiliendarlehen
    - Handelskredit
    - Kredit für das Projekt
    - Schuldenkonsolidierung
    - Hypothekarkredit
    - Finanzierung
    - Investition

    Vor allem arbeiten wir mit dynamischen, ehrlichen und seriösen Menschen zusammen, die natürlich die Vereinbarung und die Bedingungen eines Gläubigers respektieren können, um eine Misswirtschaft der zu gewährenden Mittel zu vermeiden. Unsere Kunden sind innerhalb von maximal 72 Stunden mit jeder Kreditfinanzierungsanfrage zufrieden. Wenn Sie interessiert sind, zögern Sie nicht, uns über unseren WhatsApp-Link zu kontaktieren:

    Tel/Whatsapp : +49 1784322768

    WO

    E-Mail: huiller.finance.gauthier@gmail.com

    Hinweis: Geben Sie den Betrag und die Dauer der Erstattung an.
  • yvette
    yvette
    am 24.10.2022
    Benvenuto Siamo un'organizzazione italiana.
    Offriamo prestiti da 5.000 euro a 13.000 euro.
    Contattaci oggi : yvette.defonds@gmail.com
  • yvette
    yvette
    am 24.10.2022
    Alla vostra attenzione:
    Io sono il direttore di un gruppo di partner finanziari. Oggi, scopriamo che le banche non sono più credito sovvenzione. 1.000,00 Euro a 1.000.000,00 Euro Contattato via Email : yvette.defonds@gmail.com
  • Jeff
    Jeff
    am 25.10.2022
    HALLO Kreditangebotsalarm für alle! Sind Sie finanziell am Ende und benötigen dringend Kredite/finanzielle Unterstützung? Oder benötigen Sie ein Darlehen, um Ihr Unternehmen zu gründen/auszubauen oder Ihr Traumhaus zu kaufen. ERHALTEN SIE HEUTE IHRE SOFORTIGE DARLEHENSGENEHMIGUNG ZU 100 % GARANTIERT, UNABHÄNGIG VON IHRER KREDITKREDITE. E-Mail: {larrybright424@gmail.com}, sie sind zuverlässig, schnell in der Kommunikation und vertrauenswürdig
  • yvette
    yvette
    am 26.10.2022
    Ciao

    Questo messaggio è vero e cambierà i vostri desideri per sempre.

    Nonostante i vostri sforzi, non arrivate sempre ad unire la due fine.

    Voi lavorare sempre ma il vostro salario non vi permette di creare un progetto.

    Considerare questo messaggio come un semenzale d'uscita di crisi.

    Chiedete l'importo della vostra scelta che sarete in grado di rimborsare.

    Siamo ai vostri servizi per tutta la vostra domanda di credito dell'importo di 10.000€ a 5.000.000,00€

    Contattate per ulteriori informazioni all'indirizzo posta elettronica: yvette.defonds@gmail.com
  • Glory Fred
    Glory Fred
    am 26.10.2022
    Hallo, suchen Sie nach einem Schuldenkonsolidierungsdarlehen, unbesicherten Darlehen, Geschäftsdarlehen, Hypothekendarlehen, Autodarlehen, Studentendarlehen, Privatdarlehen, Risikokapital usw.! Ich bin ein privater Kreditgeber, ich vergebe Kredite an Unternehmen und Privatpersonen mit einem niedrigen und angemessenen Zinssatz von 2%. E-Mail an: christywalton355@gmail.com
  • kredite
    kredite
    am 27.10.2022
    Darlehensangebot ohne Gebühren im Voraus
    Hallo, ich bin ein privater Kreditgeber, der Kredite zu niedrigen Zinssätzen von 2% anbietet. Im wirtschaftlichen Bereich biete ich Kredite von 3.000 bis 10.000.000 Euro an. Meine Kreditbedingungen sind sehr klar und einfach. Mein Kredit ist sehr sicher und ehrlich. Sie haben Ihren Kredit vor jeder Zahlung auf Ihrem Bankkonto.
    E-Mail: krediteserieuze@gmail.com
    Whatsapp : +370 605 10628
  • kredite
    kredite
    am 27.10.2022
    11 Darlehensangebot ohne Gebühren im Voraus
    Hallo, ich bin ein privater Kreditgeber, der Kredite zu niedrigen Zinssätzen von 2% anbietet. Im wirtschaftlichen Bereich biete ich Kredite von 3.000 bis 10.000.000 Euro an. Meine Kreditbedingungen sind sehr klar und einfach. Mein Kredit ist sehr sicher und ehrlich. Sie haben Ihren Kredit vor jeder Zahlung auf Ihrem Bankkonto.
    E-Mail: krediteserieuze@gmail.com
    Whatsapp : +370 605 10628
  • Möchten Sie Geld leihen? wenn ja Kontaktieren Sie uns noch heute per E-Mail: (dakany.endre@gmail.com)
    Möchten Sie Geld leihen? wenn ja Kontaktieren Sie uns noch heute per E-Mail: (dakany.endre@gmail.com)
    am 29.10.2022
    Möchten Sie Geld leihen? wenn ja Kontaktieren Sie uns noch heute per E-Mail: (dakany.endre(a)gmail.com)

    Dringendes Kreditangebot.
  • kredite
    kredite
    am 29.10.2022
    Darlehensangebot ohne Gebühren im Voraus
    Hallo, ich bin ein privater Kreditgeber, der Kredite zu niedrigen Zinssätzen von 2% anbietet. Im wirtschaftlichen Bereich biete ich Kredite von 3.000 bis 10.000.000 Euro an. Meine Kreditbedingungen sind sehr klar und einfach. Mein Kredit ist sehr sicher und ehrlich. Sie haben Ihren Kredit vor jeder Zahlung auf Ihrem Bankkonto.
    E-Mail: krediteserieuze@gmail.com
    Whatsapp : +370 605 10628
  • Mark Thomas
    Mark Thomas
    am 30.10.2022
    Do you need a quick long or short term loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business loan, personal loan, home loan, auto loan, student loan, debt consolidation loan e.t.c. no matter your credit score. We are guaranteed in giving out financial services to our numerous clients all over the world. With our flexible lending packages, loans can be processed and transferred to the borrower within the shortest time possible. We encourage you to contact us and learn more about the loans service we offered. If you have any questions or want more information about our company, please do not hesitate to contact: ronnieinfo247@gmail.com

    Whats-App on +91 93118 56893
    Dr. Mark Thomas
  • ALI
    ALI
    am 04.11.2022
    Darlehensgesellschaft. Wenn Sie ein Darlehen benötigen und zu 100 % sicher sind, dass Sie das Darlehen zurückzahlen, kontaktieren Sie uns bitte noch heute und teilen Sie uns alle Arten von Darlehen mit, die Sie benötigen. Sie können uns per E-Mail erreichen (henryadersoncreditinvestment@gmail.com).
  • Max Bent
    Max Bent
    am 05.11.2022
    Benötigen Sie ein dringendes Darlehen, um Ihre Schulden zu begleichen, oder benötigen Sie ein Eigenkapitaldarlehen, um Ihr Geschäft zu verbessern? Wurden Sie von Banken und anderen Finanzagenturen abgelehnt? Benötigen Sie eine Kreditkonsolidierung oder Hypothek? Suchen Sie nicht länger, denn wir sind hier, um all Ihre finanziellen Probleme der Vergangenheit angehören zu lassen. Kontaktieren Sie uns per E-Mail:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Website: www.oceanfinance.co.uk

    Dies ist Ocean Finance Hypotheken. Wir bieten Interessenten Kredite zu einem günstigen Zinssatz von 2% an. Die Bandbreite reicht von 2.000 Euro bis maximal 100.000.000,00 Euro.
  • M&H FINANCE
    M&H FINANCE
    am 10.11.2022
    Hallo,

    Benötigen Sie einen dringenden Kredit, um Ihre finanziellen Bedürfnisse zu lösen? Wir bieten Kredite von 2.000,00 bis 100.000.000,00 an, wir sind zuverlässig, leistungsstark, schnell und dynamisch, ohne Bonitätsprüfung und bieten eine 100%ige Garantie für Auslandskredite während des Zeitraums dieser Überweisung.

    Wir haben auch ein Darlehen in allen Währungen mit einem Zinssatz von 3 % für alle Darlehen ausgegeben .... Wenn Sie interessiert sind, kontaktieren Sie uns über die E-Mail-Adresse des Unternehmens

    Diese E-Mail: Bitte kontaktieren Sie uns bei Interesse über: mh33finance@gmail.com

    mh33finance@gmail.com
    mh33finance@gmail.com

    Grüße,

    M&H FINANZIERUNG
  • Liliana Leo
    Liliana Leo
    am 12.11.2022
    LILIANA LEO TRUSTFUND PROVIDERS LIMITED

    Lösen Sie Ihr Finanzproblem innerhalb von 24 Stunden.

    Sie sind Angestellter oder Unternehmer?
    Erhalten Sie von 1.000 Euro - 200.000.000 Euro Kredit innerhalb von 24 Stunden

    Die einfache Geldlösung.

    Für weitere Anfragen kontaktieren Sie uns unter: lilianaleo.trustfunds@gmail.com

    Geschäftsführer: Frau LILIANA LEO

    oder besuchen Sie unsere Filiale: Level 29, Tiffany Tower, Jumeirah Lakes Towers Dubai. VAE

    Kontaktieren Sie uns unter: lilianaleo.trustfunds@gmail.com

    Vielen Dank
  • Endre
    Endre
    am 13.11.2022
    Hallo, suchen Sie nach einem Schuldenkonsolidierungsdarlehen, einem unbesicherten Darlehen, einem Geschäftsdarlehen, einem Hypothekendarlehen, einem Autodarlehen, einem Studentendarlehen, einem Privatdarlehen, einem Risikokapital usw.! Ich bin ein privater Kreditgeber, der Kredite an Unternehmen und Privatpersonen mit einem niedrigen und angemessenen Zinssatz von 2 % vergibt. E-Mail an: dakany.endre@gmail.com
  • petr buzek
    petr buzek
    am 18.11.2022
    Brauchen Sie einen Kredit???? Privatdarlehen oder Geschäftsdarlehen???? Sprechen Sie mich darauf an. KONTAKTNAME: Herr Petr Buzek, Bei Interesse kontaktieren Sie uns bitte unter::::::petrbuzekloanfirm@gmail.com
    WhatsApp jetzt: +639451256230
  • broadlandsfincorp
    broadlandsfincorp
    am 22.11.2022
    BRAUCHEN SIE FINANZIELLE HILFE? STECKEN SIE SICH IN EINER FINANZKRISE ODER BENÖTIGEN SIE MITTEL, UM IHR EIGENES UNTERNEHMEN ZU STARTEN? BENÖTIGEN SIE MITTEL, UM IHRE SCHULDEN ZU BEDEUTEN ODER IHRE RECHNUNGEN ZU BEZAHLEN ODER EIN GUTES GESCHÄFT ZU STARTEN? HABEN SIE EINE NIEDRIGE KREDITKREDITZAHL UND FÄLLT ES SCHWIERIG, KAPITALDIENSTLEISTUNGEN VON LOKALEN BANKEN UND ANDEREN FINANZINSTITUTE ZU ERHALTEN? HIER IST IHRE CHANCE, FINANZDIENSTLEISTUNGEN VON UNSEREM UNTERNEHMEN ZU ERHALTEN. WIR BIETEN DIE FOLGENDEN FINANZIERUNGEN FÜR EINZELPERSONEN AN- *KOMMERZIELLE FINANZIERUNG
    *PERSÖNLICHE FINANZEN
    *UNTERNEHMENSFINANZIERUNG
    *BAUFINANZIERUNG
    *GESCHÄFTSFINANZIERUNG UND VIELE MEHR:
    FÜR WEITERE DETAILS KONTAKTIEREN SIE MICH ÜBER.
    Kontaktieren Sie unseren Kundenservice:
    E-MAIL: broadlandsfincorp@gmail.com
    (ANRUF/WHATS APP): +918011937927
    Unsere Dienstleistungen... Garantiert 100%
  • Claudia Mölleken
    Claudia Mölleken
    am 23.11.2022
    Hallo!
    Ich bin Claudia Mölleken, ich habe Kommentare von Leuten gesehen, die ihren Kredit bereits von einem gottesfürchtigen Mann namens Gerard Brein erhalten haben, und dann habe ich mich entschieden, einen Antrag auf deren Empfehlungen zu stellen, und vor wenigen Stunden habe ich auf meinem eigenen Bankkonto einen Gesamtbetrag bestätigt, den ich habe Anfrage für. Das ist wirklich eine großartige Nachricht und ich rate jedem, der einen echten Kredit benötigt, sich per E-Mail zu bewerben (gerred.breinloanlenderr@gmail.com) Whatsapp: (+639817043188) Ich freue mich jetzt, dass ich das Gewünschte bekommen habe.
  • M&H FINANCE
    M&H FINANCE
    am 25.11.2022
    ERSCHWINGLICHES DARLEHENSANGEBOT OHNE VORAUSGEBÜHREN
    Hallo, was sind Ihre finanziellen Bedürfnisse?Wir vergeben Darlehen von mindestens 2.000,00 $ bis maximal 100.000.000,00 $ mit einer komfortablen Laufzeit von 1 bis 30 Jahren zu einem sehr reduzierten Zinssatz von 2%. Kontaktieren Sie uns per E-Mail: mh33finance@gmail.com
    Benötigen Sie einen Geschäftskredit?Benötigen Sie einen Privatkredit?Möchten Sie ein Auto kaufen?Möchten Sie eine Refinanzierung?Benötigen Sie ein Hypothekendarlehen?Benötigen Sie viel Kapital, um Ihren Geschäftsvorschlag oder Ihre Expansion zu starten?
    Haben Sie die Hoffnung verloren und glauben, dass es keinen Ausweg gibt, und Ihre finanziellen Belastungen bestehen immer noch?Bitte zögern Sie nicht, uns für eine mögliche geschäftliche Zusammenarbeit zu kontaktieren.
    mh33finance@gmail.commh33finance@gmail.com
  • Yvette
    Yvette
    am 25.11.2022
    Alla vostra attenzione:
    Benvenuto Siamo un'organizzazione italiana.
    Offriamo prestiti da 5.000 euro a 13.000 euro.
    : yvette.defonds@gmail.com
  • MARIA
    MARIA
    am 25.11.2022
    Get in touch with Blu hack solutions if you want help recovering your cryptocurrencies or funds from fake investments or trading. They're fast, precise, legit, transparent, and everything legal you can think of. I do not have much to say, but this is to the public and I can assure you of also getting back your lost BTC.

    For inquiries about Blu hack solutions, see below their information.
    Em............bluhack @ solution4u com

    Thanks for your time reading this statement.

    MARIA.
  • MARIA
    MARIA
    am 25.11.2022
    Get in touch with Blu hack solutions if you want help recovering your cryptocurrencies or funds from fake investments or trading. They're fast, precise, legit, transparent, and everything legal you can think of. I do not have much to say, but this is to the public and I can assure you of also getting back your lost BTC.For inquiries about Blu hack solutions, see below their information.
    bluhack @ solution4u com
    Thanks for your time reading this statement.
    MARY.
  • Endre
    Endre
    am 01.12.2022
    Brauchen Sie einen Kredit? privat Darlehen? Geschäftsdarlehen; Hypothekendarlehen? Landwirtschaft und Projektfinanzierung? Wir bieten alle Arten von Krediten mit einem Zinssatz von 2% an! Kontakt per E-Mail: (dakany.endre@gmail.com)

    Kreditangebot anwenden
  • Endre
    Endre
    am 05.01.2023
    Benötigen Sie finanzielle Hilfe? Persönliche Darlehen? Geschäftskredite? Hypotheken? Unternehmenskredite? Finanzierung von Landwirtschaft und Projekten? Wir vergeben Kredite mit 2% Zinssatz! Kontakt: (dakany.endre@gmail.com)

    Dringendes Kreditangebot.
  • Steven Ashley
    Steven Ashley
    am 07.01.2023
    Binary trading has caused many people to lose their hard-earned money, but they continue to go meet with hackers who are also con artists in an effort to retrieve their funds, only to lose more money in the process. I am aware of how upsetting it is to fall victim to a scam after Binary Companies promised you your wealth and then ignored your emails or calls after robbing you. I was also the victim of theft, but with the right documentation and help from my boss, Pro Gilbert Recovery Service came to my aid and helped me recover all I had lost while also attempting to invest in binary money. I've seen that Pro Gilbert Recovery Service is making every effort to help the innocent victims of this fraud find a resolution and recover every dollar they have lost. I'm publishing this essay so that anyone who has experienced victimization like myself can also obtain assistance from “prowizardgilbertrecovery(@)engineer.com”WhatsApp (+1) 541- (240) 9985
  • Endre
    Endre
    am 08.01.2023
    Benötigen Sie einen Kredit? persönliche Darlehen? Geschäftskredite? Hypothekendarlehen? Agrar- und Projektförderung? Wir vergeben alle Arten von Krediten zu 2 % Zinsen! Kontakt E-mail; (dakany.endre@gmail.com)

    Bieten Sie dringende Kredite an.
  • Steve
    Steve
    am 08.01.2023
    Hallo, Wir sind zertifiziert, die Arten von Darlehen oder jede Art der folgenden Finanzierung anzubieten: Privatdarlehen? Geschäftskredite? Kredit zur Schuldenkonsolidierung? Ihr Zuhause verbessern? Investitionsdarlehen? Guthaben vorhanden? Persönliche Darlehen? Gewerbekredite? Kombidarlehen? Konsolidierungsdarlehen? Bei Interesse kontaktieren Sie uns: (lendingtree424@gmail.com) Dringendes Kreditangebot.
  • Steve
    Steve
    am 08.01.2023
    Hallo, Wir sind zertifiziert, die Arten von Darlehen oder jede Art der folgenden Finanzierung anzubieten: Privatdarlehen? Geschäftskredite? Kredit zur Schuldenkonsolidierung? Ihr Zuhause verbessern? Investitionsdarlehen? Guthaben vorhanden? Persönliche Darlehen? Gewerbekredite? Kombidarlehen? Konsolidierungsdarlehen? Bei Interesse kontaktieren Sie uns: (lendingtree424@gmail.com) Dringendes Kreditangebot.
  • DAVID
    DAVID
    am 11.01.2023
    Wir bieten Kredite und Finanzdienstleistungen aller Art an. Unsere Kredite sehr von Unternehmen bis hin zu Privatkrediten oder langen oder kurzen Laufzeiten mit günstigen Zinsen (2%). Unser Kreditprozess ist sehr schnell und zuverlässig mit Garantien. Für weitere Informationen über unsere Dienstleistungen besuchen Sie uns unter unserer E-Mail; { pedrosalvador346@gmail.com } teilen Sie uns bitte mit, wie viel Darlehen Sie benötigen und wie lange das Darlehen dauern soll. Wir hoffen, von Ihnen zu hören. Sie können eine Nachricht an die E-Mail-Adresse senden
  • scott
    scott
    am 17.01.2023
    Benötigen Sie dringend einen Kredit, um Ihren finanziellen Bedarf zu decken? Wir bieten Kredite von 2000 bis 50.000.000,00 Euro an, sind zuverlässig, effizient, schnell und dynamisch, ohne Bonitätsprüfung und bieten eine 100%ige Garantie für Auslandskredite während der Überweisungsdauer.

    Wir haben auch Kredite in allen Währungen mit einem Zinssatz von 3% für alle Kredite bereitgestellt.... Bei Interesse kontaktieren Sie uns bitte über die Firmen-E-Mail: accessloanfirm2030@gmail.com

    Bei Interesse kontaktieren Sie uns bitte unter.

    Senden Sie uns eine E-Mail an:  accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79258159150

    Betrachten
    Herr Schott
    accessloanfirm2030@gmail.com
  • DAVID
    DAVID
    am 22.01.2023
    Wir bieten Kredite und Finanzdienstleistungen aller Art an. Unsere Kredite sehr von Unternehmen bis hin zu Privatkrediten oder langen oder kurzen Laufzeiten mit günstigen Zinsen (2%). Unser Kreditprozess ist sehr schnell und zuverlässig mit Garantien. Für weitere Informationen über unsere Dienstleistungen besuchen Sie uns unter unserer E-Mail; { pedrosalvador346@gmail.com } teilen Sie uns bitte mit, wie viel Darlehen Sie benötigen und wie lange das Darlehen dauern soll. Wir hoffen, von Ihnen zu hören. Sie können eine Nachricht an die E-Mail-Adresse senden
  • Endre
    Endre
    am 23.01.2023
    Brauchen Sie ein Darlehen? persönliche Darlehen? Unternehmenskredite? Hypothekendarlehen? Agrar- und Projektförderung? Wir vergeben alle Arten von Krediten zu einem Zinssatz von 2%! Kontakt-E-Mail; (dakany.endre@gmail.com)
  • scott
    scott
    am 24.01.2023
    Kredit anbieten Benötigen Sie einen Kredit? Haben Sie finanzielle Probleme oder brauchen Sie Geld, um Ihr eigenes Unternehmen zu gründen? Schnellkredit Benötigen Sie einen Kredit, um Ihre Schulden zu begleichen, Ihre Rechnungen zu begleichen oder ein schönes Geschäft zu gründen? Kontaktieren Sie unser Kreditbüro per E-Mail: (accessloanfirm2030@gmail.com)

    Persönliche Darlehen? Geschäftskredite? Hypothek? Landwirtschaft und Projektfinanzierung? Wir bieten alle Arten von Darlehen zu einem Zinssatz von 2 % an.

    Senden Sie uns eine E-Mail an: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79258159150
  • Hildegard Dieter
    Hildegard Dieter
    am 30.01.2023
    WERDE REICH MIT BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    Ich möchte über Blanko-Geldautomatenkarten im Dark Web aussagen, die Geld von jedem Geldautomaten auf der ganzen Welt abheben können. Ich war vorher sehr arm und hatte keine Arbeit. Ich habe so viele Zeugenaussagen darüber gesehen, wie Dark-Web-Cyber-Hacker ihnen die leere Geldautomatenkarte schickten und sie benutzten, um Geld an jedem Geldautomaten zu sammeln und reich zu werden {DARKWEBONLINEHACKERS@GMAIL.COM} Ich schickte ihnen auch eine E-Mail und sie schickten mir die leere Geldautomatenkarte. Ich habe es benutzt, um 500.000 Dollar zu bekommen. täglich maximal 5.000 USD abheben. Dark Web gibt die Karte aus, nur um den Armen zu helfen. Hacken und nehmen Sie Geld direkt aus jedem Geldautomatentresor mit der Verwendung einer ATM-programmierten Karte, die im automatischen Modus läuft.

    Sie können sie auch für den unten stehenden Service kontaktieren

    * Western Union/MoneyGram-Überweisung

    * Banküberweisung

    * PayPal / Skrill-Überweisung

    * Krypto-Mining

    * CashApp-Überweisung

    * Bitcoin-Darlehen

    * Stellen Sie gestohlene/fehlende Krypto/Gelder/Vermögenswerte wieder her

    E-Mail: darkwebonlinehackers@gmail.com

    Text & Anruf oder WhatsApp: +18033921735
  • Tiziana
    Tiziana
    am 31.01.2023
    Salve
    Sono un privato, azionista di banca e direttore di molte imprese
    del posto. Sono un Madre nel mondo degli affari. dispongo di un capitale
    molto importante. Siete anche un privato, onesto e di buona moralità.
    In seguito alla nostra intervista con uno dei miei consulenti finanziari,
    abbiamo deciso di accordare Prestiti che vanno da 5.000€ a 10.000.000€
    per aiutare privati che non hanno purtroppo accesso alle banche con le loro
    condizioni difficili da riempire. contatta subito E-mail; tizianamadonata@gmail.com
  • Numa
    Numa
    am 03.02.2023
    Ti offriamo un prestito da 1000 euro a 900.000 euro a condizioni semplici.
    WhatsApp:+39 3884583459
    www.Ekaprestito.com
    mail: biginana9@gmail.com
  • Flora Scott
    Flora Scott
    am 14.02.2023
    Guten Tag von dieser Seite, ich bin Frau Flora Scott, eine private Kreditgeberin. Wir bieten dringende Privatkredite zu erschwinglichen Preisen an. Wenn Sie aus irgendeinem finanziellen Grund an einem dringenden Darlehen interessiert sind, zögern Sie nicht, uns über (flora_scott@outlook.com) zu kontaktieren, um weitere Informationen zu dieser Darlehenstransaktion zu erhalten.
    Mit freundlichen Grüßen
    Frau Flora
  • Delphyne ARNOUX
    Delphyne ARNOUX
    am 15.02.2023
    Bonjour,
    Je suis une particuliere qui offre des prêts.
    Disposant d'un capital qui servira à octroyer des prêts
    entre particuliers à court et long terme allant de
    5.000 à 50 000.000€ à toutes personnes sérieuses étant dans
    le réel besoins, le taux d'intérêt est de 2% l'an. J'octroie des prêts Financier , Prêt immobilier , Prêt à l'investissement, Prêt automobile , Prêt personnel et autres .
    Je suis disponible à vous satisfaire en intervalle
    de 72 heur en fonction de votre promptitude.
    Mail: delphynearnoux@gmail.com
  • Ivan Anton
    Ivan Anton
    am 19.02.2023
    Hallo,

    Sie suchen einen seriösen Kredit?
    Wurden Sie von Ihren Banken abgelehnt?
    Sie brauchen Geld aus dem einen oder anderen Grund.
    Du bist aufrichtig und ehrlich
    Benötigen Sie einen Kredit, um Schulden, Rechnungen zu begleichen oder ein Projekt umzusetzen?
    Du hast immer eine Chance.
    Darüber hinaus bieten wir Kredite schnell und zuverlässig mit einem jährlichen Zinssatz von 2 % an. Wir sind zuverlässig
    Bei Interesse können Sie sich gerne direkt an uns wenden.
    E-Mail: lapofunding960@outlook.com
  • FRANCESCA
    FRANCESCA
    am 25.02.2023
    Ankündigungen von Kreditangeboten in ganz Italien

    Benötigen Sie dringend einen Kredit? Ich bin bereit, Ihnen ein Darlehen zu geben. Ich mache Angebote von 2.000 Euro bis 5.000.000 Euro mit 3 % Zinsen. Die Rückzahlung Amtszeit reicht von 1 bis 25 Jahren. Für weitere Informationen kontaktieren Sie mich. francesca.inguilla@gmail.com

    Danke
  • Loan Offer Apply Now
    Loan Offer Apply Now
    am 28.02.2023
    Loan Offer Apply Now @ Via Email: IFSCapitalloan@gmail.com

    ( IFSCapitalloan@gmail.com ) OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS ( IFSCapital@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: ( SuiteCapitals@gmail.com ) SuiteCapitals@post.com

    Please Fill the Application Form Below: -
    Complete Name: -
    Loan amount needed: -
    Loan Duration: -
    Purpose of loan: -
    City / Country: -
    Telephone: -
    Name Of The Site You/Link Hear About Us:

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? CYSCredits@Post.com ( CYSCredits@Asia.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: ( ValidusCapital@execs.com ) ValidusCapital@techie.com

    ( CYSCredits@Asia.com ) OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS ( CYSCredits@Post.com )
  • Jesse Virtanen
    Jesse Virtanen
    am 02.03.2023
    Ich wurde oft genug von einer Online-BTC-Firma betrogen und sie sind immer da, um dich zu bekommen. Das Trauma und der Mangel an Vertrauen in all die betrügerischen Seiten ließen mich aufgeben … aber ich beschloss, dem Cyber-Retrieval eine letzte Chance zu geben. Sie haben mir geholfen, mein Geld zurückzubekommen, obwohl nicht alles, aber mehr als 100 % meiner gestohlenen Gelder wiedererlangt wurden, und ich kann wirklich bestätigen, dass sie der beste Weg sind. Ich bin immer noch ungläubig über ihre Effizienz. Vielen Dank, Cyber Retrieve, für all deine Hilfe und Geduld mit mir. Ich fordere alle auf, die online investieren möchten, hauptsächlich Crypto-Investitionen, mit Vorsicht zu handeln, und für diejenigen, die Opfer geworden sind, empfehle ich Ihnen, sich an Cyber Retrieve zu wenden. : {aileenbeacker@gmail.com}. . Beachten Sie, dass dies nicht kostenlos ist
  • Mr Mike
    Mr Mike
    am 05.03.2023
    Hallo,
    Ich bin Herr Mike Church Finance Loan, ein legitimer Kreditgeber, wir geben Kredite
    bis hin zu Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Krediten für den Autokauf, Studentendarlehen, Schulden
    Konsolidierungsdarlehen, unbesicherte Darlehen, Risikokapitaldarlehen und Unternehmen zu
    anlegen und finanzielle Probleme lösen etc. ...unsere Kredite einfach anlegen und teilen
    Kapital von 150 Millionen Euro, erwartet, private kurz- und langfristige Kredite zu vergeben,
    eine Laufzeit von 500 bis 100 Millionen Euro für alle ernsthaften Menschen,
    zuverlässig, und integrieren will es einen Kredit machen. Mein Zinssatz von 2%, wenn
    Bei Interesse an unserem Kreditangebot kontaktieren Sie uns bitte unter E-Mail-Adresse
    Name: Herr Mike
    E-Mail: agborloanfirm@gmail.com oder senden Sie mir eine Nachricht auf WhatsApp +393510783253
    +19296449465
  • Mr Mike
    Mr Mike
    am 05.03.2023
    Hallo,
    Ich bin Herr Mike Church Finance Loan, ein legitimer Kreditgeber, wir geben Kredite
    bis hin zu Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Krediten für den Autokauf, Studentendarlehen, Schulden
    Konsolidierungsdarlehen, unbesicherte Darlehen, Risikokapitaldarlehen und Unternehmen zu
    anlegen und finanzielle Probleme lösen etc. ...unsere Kredite einfach anlegen und teilen
    Kapital von 150 Millionen Euro, erwartet, private kurz- und langfristige Kredite zu vergeben,
    eine Laufzeit von 500 bis 100 Millionen Euro für alle ernsthaften Menschen,
    zuverlässig, und integrieren will es einen Kredit machen. Mein Zinssatz von 2%, wenn
    Bei Interesse an unserem Kreditangebot kontaktieren Sie uns bitte unter E-Mail-Adresse
    Name: Herr Mike
    E-Mail: agborloanfirm@gmail.com oder senden Sie mir eine Nachricht auf WhatsApp +393510783253
    +19296449465
  • Mr Mike
    Mr Mike
    am 05.03.2023
    Hallo,
    Ich bin Herr Mike Church Finance Loan, ein legitimer Kreditgeber, wir geben Kredite
    bis hin zu Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Krediten für den Autokauf, Studentendarlehen, Schulden
    Konsolidierungsdarlehen, unbesicherte Darlehen, Risikokapitaldarlehen und Unternehmen zu
    anlegen und finanzielle Probleme lösen etc. ...unsere Kredite einfach anlegen und teilen
    Kapital von 150 Millionen Euro, erwartet, private kurz- und langfristige Kredite zu vergeben,
    eine Laufzeit von 500 bis 100 Millionen Euro für alle ernsthaften Menschen,
    zuverlässig, und integrieren will es einen Kredit machen. Mein Zinssatz von 2%, wenn
    Bei Interesse an unserem Kreditangebot kontaktieren Sie uns bitte unter E-Mail-Adresse
    Name: Herr Mike
    E-Mail: agborloanfirm@gmail.com oder senden Sie mir eine Nachricht auf WhatsApp +393510783253
    +19296449465
  • Mr Mike
    Mr Mike
    am 06.03.2023
    Hallo,
    Ich bin Herr Mike Church Finance Loan, ein legitimer Kreditgeber, wir geben Kredite
    bis hin zu Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Krediten für den Autokauf, Studentendarlehen, Schulden
    Konsolidierungsdarlehen, unbesicherte Darlehen, Risikokapitaldarlehen und Unternehmen zu
    anlegen und finanzielle Probleme lösen etc. ...unsere Kredite einfach anlegen und teilen
    Kapital von 150 Millionen Euro, erwartet, private kurz- und langfristige Kredite zu vergeben,
    eine Laufzeit von 500 bis 100 Millionen Euro für alle ernsthaften Menschen,
    zuverlässig, und integrieren will es einen Kredit machen. Mein Zinssatz von 2%, wenn
    Bei Interesse an unserem Kreditangebot kontaktieren Sie uns bitte unter E-Mail-Adresse
    Name: Herr Mike
    E-Mail: agborloanfirm@gmail.com oder senden Sie mir eine Nachricht auf WhatsApp +393510783253
    +19296449465
  • Mr Mike
    Mr Mike
    am 07.03.2023
    Hallo,
    Ich bin Herr Mike Church Finance Loan, ein legitimer Kreditgeber, wir geben Kredite
    bis hin zu Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Krediten für den Autokauf, Studentendarlehen, Schulden
    Konsolidierungsdarlehen, unbesicherte Darlehen, Risikokapitaldarlehen und Unternehmen zu
    anlegen und finanzielle Probleme lösen etc. ...unsere Kredite einfach anlegen und teilen
    Kapital von 150 Millionen Euro, erwartet, private kurz- und langfristige Kredite zu vergeben,
    eine Laufzeit von 500 bis 100 Millionen Euro für alle ernsthaften Menschen,
    zuverlässig, und integrieren will es einen Kredit machen. Mein Zinssatz von 2%, wenn
    Bei Interesse an unserem Kreditangebot kontaktieren Sie uns bitte unter E-Mail-Adresse
    Name: Herr Mike
    E-Mail: agborloanfirm@gmail.com oder senden Sie mir eine Nachricht auf WhatsApp +393510783253
    +19296449465
  • Endre
    Endre
    am 07.03.2023
    Denken Sie an einen Kredit? Benötigen Sie dringend einen Kredit, um Ihr eigenes Unternehmen zu gründen? Haben Sie Schulden? Dies ist Ihre Chance, Ihren Wunsch wahr werden zu lassen, wir bieten Privatkredite, gewerbliche und geschäftliche Kredite und alle Arten von Krediten mit 2 % Zinsen an, für weitere Informationen kontaktieren Sie uns per E-Mail: dakany.endre@gmail.com
  • Endre
    Endre
    am 07.03.2023
    Benötigen Sie dringend einen Kredit? Wir vergeben Privatkredite? Geschäftskredite? Wohnungsbaudarlehen? Agrarkredite? Bildungskredite? Schuldenkonsolidierungsdarlehen? LKW-Darlehen? Autokredite? Hotelkredite? Kredite refinanzieren? und mehr Schulkredite? Startup-Darlehen? .Wir bieten zu 2% Zinsen an! Kontaktieren Sie uns über: (dakany.endre@gmail.com)
  • Mr Mike
    Mr Mike
    am 09.03.2023
    Hallo,
    Ich bin Herr Mike Church Finance Loan, ein legitimer Kreditgeber, wir geben Kredite
    bis hin zu Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Krediten für den Autokauf, Studentendarlehen, Schulden
    Konsolidierungsdarlehen, unbesicherte Darlehen, Risikokapitaldarlehen und Unternehmen zu
    anlegen und finanzielle Probleme lösen etc. ...unsere Kredite einfach anlegen und teilen
    Kapital von 150 Millionen Euro, erwartet, private kurz- und langfristige Kredite zu vergeben,
    eine Laufzeit von 500 bis 100 Millionen Euro für alle ernsthaften Menschen,
    zuverlässig, und integrieren will es einen Kredit machen. Mein Zinssatz von 2%, wenn
    Bei Interesse an unserem Kreditangebot kontaktieren Sie uns bitte unter E-Mail-Adresse
    Name: Herr Mike
    E-Mail: agborloanfirm@gmail.com oder senden Sie mir eine Nachricht auf WhatsApp +393510783253
    +19296449465
  • Susan Benson
    Susan Benson
    am 12.03.2023
    Guten Tag, Sie benötigen ein zuverlässiges und vertrauenswürdiges Unternehmen, um ein Darlehen zur Finanzierung Ihres Projekts zu erhalten? Benötigen Sie ein Geschäftsdarlehen, ein Privatdarlehen oder ein Hypothekendarlehen? Schauen Sie nicht weiter weg als Sunshine Financial Group Inc. Wir bieten alle Arten von Darlehensdienstleistungen an, sowohl besicherte als auch unbesicherte Darlehen, langfristige und kurzfristige Darlehen und vieles mehr zu einem subventionierten Zinssatz von 3 % pro Jahr. Für weitere Informationen schreiben Sie uns per E-Mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) oder senden Sie mir direkt eine Nachricht auf WhatsApp über: +447360502110 und erhalten Sie sofort eine Antwort

    Ich weiß, dass es schon immer ein großes Problem war, ein legitimes Darlehen zu erhalten. Für Personen, die finanzielle Probleme haben und eine Lösung dafür benötigen, finden es viele Menschen aufgrund der hohen Zinsen so schwierig, ein Eigenkapitaldarlehen von ihren örtlichen Banken oder anderen Finanzinstituten zu erhalten Zinssatz, unzureichende Sicherheiten, Verhältnis von Schulden zu Einkommen, niedrige Kreditwürdigkeit usw.

    Machen Sie sich keine Sorgen mehr, denn wir sind darauf spezialisiert, Einzelpersonen und Unternehmen strukturierte Finanzlösungen auf die effektivste und schnellste Weise anzubieten.

    Keine Wartezeiten oder stressigen Bankbesuche mehr. Unser Service ist rund um die Uhr verfügbar – Sie können jederzeit und überall einen Kredit aufnehmen und Ihre Transaktionen abschließen.

    Wir bieten einen 24-Stunden-Darlehensservice von Weltklasse. Für Anfragen / Fragen? - Senden Sie eine E-Mail an sunshinefinancialgroupinc@gmail.com oder senden Sie uns eine Nachricht auf WhatsApp: +447360502110 | & Erhalten Sie sofort eine Antwort.
  • dr james eric
    dr james eric
    am 17.03.2023
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
  • scott
    scott
    am 21.03.2023
    Brauchen Sie einen Kredit? persönliche Darlehen? Geschäftskredite? Hypothekendarlehen? Agrar- und Projektfinanzierung, QUICKEN LOAN, Brauchen Sie einen Kredit, um Ihre Schulden zu begleichen oder Ihre Rechnungen zu bezahlen oder ein schönes Geschäft zu gründen? ? Wir vergeben alle Arten von Darlehen zu 2% Zinsen! Kontakt-E-Mail: (accessloanfirm2030@gmail.com)

    Kontaktieren Sie uns unter: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79258159150

    Betrachten
    accessloanfirm2030@gmail.com
  • brauchen Geld Kontaktieren Sie uns; (dakany.endre@gmail.com)
    brauchen Geld Kontaktieren Sie uns; (dakany.endre@gmail.com)
    am 21.03.2023
    Benötigen Sie einen Kredit? persönliche Darlehen? Geschäftskredite? Hypothekendarlehen? Agrar- und Projektförderung? Wir vergeben alle Arten von Krediten zu 2 % Zinsen! Kontakt E-mail; (dakany.endre(a)gmail.com)

    Kreditangebot.
  • scott
    scott
    am 22.03.2023
    Brauchen Sie einen Kredit? persönliche Darlehen? Geschäftskredite? Hypothekendarlehen? Agrar- und Projektfinanzierung, QUICKEN LOAN, Brauchen Sie einen Kredit, um Ihre Schulden zu begleichen oder Ihre Rechnungen zu bezahlen oder ein schönes Geschäft zu gründen? ? Wir vergeben alle Arten von Darlehen zu 2% Zinsen! Kontakt-E-Mail: (accessloanfirm2030@gmail.com)

    Kontaktieren Sie uns unter: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79258159150

    Betrachten
    accessloanfirm2030@gmail.com
  • Loan Offer Apply Now
    Loan Offer Apply Now
    am 26.03.2023
    Loan Offer Apply Now @ Via Email: IFSCapitalloan@gmail.com ( IFSCapital@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    Loan Offer Apply Now @ Via Email: CYSCredits@asia.com ( CYSCredits@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? CYSCredits@post.com ( CYSCredits@asia.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: ValidusCapital@techie.com
    ( ValidusCapital@execs.com )
  • Loan Offer Apply Now
    Loan Offer Apply Now
    am 26.03.2023
    Loan Offer Apply Now @ Via Email: IFSCapitalloan@gmail.com ( IFSCapital@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    Loan Offer Apply Now @ Via Email: CYSCredits@asia.com ( CYSCredits@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? CYSCredits@post.com ( CYSCredits@asia.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: ValidusCapital@techie.com
    ( ValidusCapital@execs.com )
  • Loan Offer Apply Now
    Loan Offer Apply Now
    am 26.03.2023
    Loan Offer Apply Now @ Via Email: IFSCapitalloan@gmail.com ( IFSCapital@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    Loan Offer Apply Now @ Via Email: CYSCredits@asia.com ( CYSCredits@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? CYSCredits@post.com ( CYSCredits@asia.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: ValidusCapital@techie.com
    ( ValidusCapital@execs.com )
  • Loan Offer Apply Now
    Loan Offer Apply Now
    am 26.03.2023
    Loan Offer Apply Now @ Via Email: IFSCapitalloan@gmail.com ( IFSCapital@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    Loan Offer Apply Now @ Via Email: CYSCredits@asia.com ( CYSCredits@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1%? CYSCredits@post.com ( CYSCredits@asia.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Via Email: ValidusCapital@techie.com
    ( ValidusCapital@execs.com )
  • hope
    hope
    am 27.03.2023
    2 % DARLEHENSANGEBOT FLEXIBEL, GÜNSTIG, SCHNELL, BEQUEM UND EINFACH 100 % GARANTIERT.

    Hope Darlehensvorschuss bietet flexible Darlehensprodukte, um Ihren Kreditbedarf zu decken. Mit HOPE können Sie sich überall und jederzeit um dringende, persönliche und geschäftliche Bedürfnisse kümmern. Einfach, schnell und bequem.

    Kontaktieren Sie uns per E-Mail/WhatsApp: https://wa.me/message/A2647EWVGECEH1
    hopeloanadvance@gmail.com
    hopeloanadvance@gmail.com
    hopeloanadvance@gmail.com

    FLEXIBLER ZAHLUNGSPLAN. Benötigen Sie einen Kredit? Hope Darlehensvorschuss ist für Sie konzipiert. Senden Sie noch heute eine E-Mail an (hopeloanadvance@gmail.com), um ein günstiges Kreditangebot zu erhalten.
  • Tim Falicien
    Tim Falicien
    am 28.03.2023
    Wardrivers cyber revolves around the idea that hacking is a technique to approach issues that no one else has ever considered. I believe they are the finest at completing any hacking task.
    With the use of Wardrivers cyber hacking services, we were able to find the culprit who had been using his cell phone to steal from the company’s account after there has been so much missing money from my company’s bank account. When I hired Wardrivers, they requested just the information about my workers and with this information, we were able to identify the culprit through our cell phone digital records. Wardrivers are indeed a very good hacking group for all your hacking services.

    Contact Info: Wardriverscyberservice@techie . com
  • Mike Morgan
    Mike Morgan
    am 28.03.2023
    Do you need a quick long or short term Loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business Loan, personal Loan, home Loan, auto Loan, student Loan, debt consolidation Loan etc.. no matter your credit score.
    Personal Loans (Secure and Unsecured)
    Business Loans (Secure and Unsecured)
    Consolidation Loan and many more.

    Contact US for more information about Loan offer and we will solve your
    financial problem. contact us via email: muthooth.finance@gmail.com
    Phone number: +917428831341 (Call/What's app)
  • Ich kann Ihnen mit einem Kredit helfen. Für weitere Informationen E-Mail: richardcosmos5@gmail.com
    Ich kann Ihnen mit einem Kredit helfen. Für weitere Informationen E-Mail: richardcosmos5@gmail.com
    am 03.04.2023
    Ich kann Ihnen mit einem Kredit helfen. Für weitere Informationen E-Mail: richardcosmos5(a)gmail.com
  • Richard
    Richard
    am 04.04.2023
    Wir bieten Darlehen mit 2% an, wir bieten Schuldenkonsolidierungsdarlehen, Geschäftsdarlehen, Privatdarlehen, Autodarlehen, Hoteldarlehen, Studentendarlehen, Privatdarlehen zur Refinanzierung von Eigenheimen an. Weitere Informationen erhalten Sie per E-Mail: richardcosmos5@gmail.com
  • MARY MASON
    MARY MASON
    am 06.04.2023
    Sky Wealth Darlehensfirma, wir vergeben Darlehen zu einem Zinssatz von 3 %.

    Guten Tag Herr / Frau am.

    Wir sind ein privates Unternehmen und bieten Kredite zu niedrigen Zinssätzen an, um die Höhe des Kredits zwischen 100 Millionen Kreditrückstellungen und 1.000 Euro Kredit für Geschäftsentwicklung: Vorsprung / Geschäftsausbau Wettbewerbsfähigkeit zu bestimmen.

    Kontakt-E-Mail: skywealthloanfirm@gmail.com

    Wir bieten verschiedene Darlehen an

    * Privatkredite (gesichert und ungesichert)
    * Geschäftskredite (besichert und unbesichert)
    * Konsolidierungsdarlehen

    Keine Vorauszahlungen

    Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese Anzeige zu lesen.
    Für weitere Informationen und Anfragen senden Sie uns noch heute eine E-Mail
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com

    Sie können uns auch über unsere WhatsApp Business Line erreichen: +1(646)4440366

    Sie können uns auch über die Website des Unternehmens kontaktieren: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

    Frau Mary Mason.
  • MARY MASON
    MARY MASON
    am 14.04.2023
    Sky Wealth Darlehensfirma, wir vergeben Darlehen zu einem Zinssatz von 3 %.

    Guten Tag Herr / Frau am.

    Wir sind ein privates Unternehmen und bieten Kredite zu niedrigen Zinssätzen an, um die Höhe des Kredits zwischen 100 Millionen Kreditrückstellungen und 1.000 Euro Kredit für Geschäftsentwicklung: Vorsprung / Geschäftsausbau Wettbewerbsfähigkeit zu bestimmen.

    Kontakt-E-Mail: skywealthloanfirm@gmail.com

    Wir bieten verschiedene Darlehen an

    * Privatkredite (gesichert und ungesichert)
    * Geschäftskredite (besichert und unbesichert)
    * Konsolidierungsdarlehen

    Keine Vorauszahlungen

    Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese Anzeige zu lesen.
    Für weitere Informationen und Anfragen senden Sie uns noch heute eine E-Mail
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com

    Sie können uns auch über unsere WhatsApp Business Line erreichen: +16464440366

    Sie können uns auch über die Website des Unternehmens kontaktieren: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

    Frau Mary Mason.
  • Claudia klein
    Claudia klein
    am 19.04.2023
    Hallo und Willkommen bei Spotcap Global Financial Services, mein Name ist Claudia Klein, ich bin Kreditgeberin und auch Finanzberaterin. Ich biete alle Arten von Kreditdienstleistungen an

    Brauchen Sie dringend finanzielle Verstärkung? Benötigen Sie einen Kredit für verschiedene Zwecke? Wenn Sie mit Ja antworten, rate ich Ihnen, sich über | mit meiner Kanzlei in Verbindung zu setzen spotcapglobalservices@gmail.com | oder senden Sie eine SMS auf WhatsApp über: +31642117819 | und haben Sie innerhalb von 24 Stunden ein Darlehen auf Ihrem Konto, da wir weltweit hervorragende Darlehensdienste anbieten.

    Wir bieten alle Arten von Darlehensdienstleistungen an (Privatdarlehen, Geschäftsdarlehen und viele mehr), wir bieten sowohl langfristige als auch kurzfristige Darlehen an und Sie können auch bis zu 15 Millionen Euro leihen und wir vergeben Darlehen zu einem niedrigen Zinssatz von 3 % pro Jahr. Mein Unternehmen hilft Ihnen, mit einer breiten Palette von Kreditprodukten eine Vielzahl von Zielen zu erreichen.

    Ich erkenne die Tatsache an, dass es immer ein großes Problem war, ein legitimes Darlehen zu erhalten hoher Zinssatz, unzureichende Sicherheiten, Verhältnis von Schulden zu Einkommen, niedrige Kreditwürdigkeit oder andere Gründe

    Keine Wartezeiten oder stressigen Bankbesuche mehr. Unser Service ist rund um die Uhr verfügbar – Sie können jederzeit und überall einen Kredit aufnehmen und Ihre Transaktionen abschließen

    Wir bieten einen 24-Stunden-Darlehensservice von Weltklasse. Für Anfragen / Fragen? - Senden Sie eine E-Mail an | | oder senden Sie eine SMS auf WhatsApp über: +31642117819 | & Erhalten Sie sofort eine Antwort

    Ihre Familie, Freunde und Kollegen müssen nicht wissen, dass Sie wenig Geld haben, schreiben Sie uns einfach und Sie erhalten einen Kredit.

    Ihre finanzielle Freiheit liegt in Ihren Händen!!
  • Numa
    Numa
    am 26.04.2023
    Guten Morgen,
    Um Menschen und Unternehmen zu helfen, die von der COVID19-Krise betroffen sind, haben wir eine Finanzierungsinstitution eingerichtet, die es Ihnen ermöglicht, Ihren täglichen Bedarf zu decken und andere Herausforderungen zu meistern. Bitte geben Sie bei Interesse den genauen Kreditbetrag und die Anzahl der Monate an, die Sie zurückzahlen können unter: calorsnuma@gmail.com
    Nur WhatsApp: +39 3884583459
  • wogeova
    wogeova
    am 27.04.2023
    Hledáte legitimní a důvěryhodný finanční věřitel?
    Nabízíme soukromé, komerční a osobní půjčky s velmi nízkými ročními úrokovými sazbami již od 2 % za jeden rok až 50 let splácení kdekoli na světě. Nabízíme půjčky v rozmezí od 5 000 do 100 milionů eur. Naše půjčky jsou dobře pojištěny pro maximální bezpečnost je naší prioritou. Ztrácíte v noci spánek a děláte si starosti, jak získat legitimního věřitele? Okusuješ si nehty? Místo toho, abychom vás bili, kontaktujte nyní Hana Loan house (Loan Services), specialisty, kteří pomáhají zastavit půjčky se špatnou úvěrovou historií, abyste našli řešení, že naším posláním je vítězství. E-mail:wogeovahana@gmail.com nobe whatapp +420 723 117 416
  • Betty Harper
    Betty Harper
    am 04.05.2023
    I was in a very bad situation financially after losing all my savings to a cryptocurrency investment scam, I was swindled off all my entire savings and went bankrupt after borrowing from everyone around me. I thought I was going to lose my life until I saw a pop-up on the internet about WARDRIVERS CYBER, a cryptocurrency recovery company that has been helping many others to recover their funds. I hurriedly contacted them and gave them all the information about the scam that took my entire savings, it only took WARDRIVERS Cyber 48 hours to recover my funds, and was able to track down these scammers. I’m truly grateful for their efforts and swift response in helping me recover my money. I’m recommending their service to everyone out there, if you wish to contact WARDRIVERS, you can reach them via E-mail: WARDRIVERSCYBERSERVICE(@)TECHIE.COM
  • Sicherer und schneller Kredit: (dakany.endre@gmail.com)
    Sicherer und schneller Kredit: (dakany.endre@gmail.com)
    am 05.05.2023
    Wir bieten verschiedene Kreditlösungen von 1000 Euro bis 100.000.000 Euro Kontakt: (dakany.endre(a)gmail.com)

    Dringendes Kreditangebot.
  • Möchten Sie Geld leihen? Wenn ja, kontaktieren Sie uns noch heute per E-Mail: (dakany.endre@gmail.com)
    Möchten Sie Geld leihen? Wenn ja, kontaktieren Sie uns noch heute per E-Mail: (dakany.endre@gmail.com)
    am 05.05.2023
    Benötigen Sie finanzielle Unterstützung jeglicher Art? Persönliche Darlehen? Geschäftskredite? Hypothekendarlehen? Firmendarlehen? Agrar- und Projektförderung? Wir vergeben Kredite zu 2% Zinsen! Kontakt: (dakany.endre(a)gmail.com)

    Dringendes Kreditangebot.
  • MARY MASON
    MARY MASON
    am 06.05.2023
    Sky Wealth Darlehensfirma, wir vergeben Darlehen zu einem Zinssatz von 3 %.

    Guten Tag Herr / Frau am.

    Wir sind ein privates Unternehmen und bieten Kredite zu niedrigen Zinssätzen an, um die Höhe des Kredits zwischen 100 Millionen Kreditrückstellungen und 1.000 Euro Kredit für Geschäftsentwicklung: Vorsprung / Geschäftsausbau Wettbewerbsfähigkeit zu bestimmen.

    Kontakt-E-Mail: skywealthloanfirm@gmail.com

    Wir bieten verschiedene Darlehen an

    * Privatkredite (gesichert und ungesichert)
    * Geschäftskredite (besichert und unbesichert)
    * Konsolidierungsdarlehen

    Keine Vorauszahlungen

    Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese Anzeige zu lesen.
    Für weitere Informationen und Anfragen senden Sie uns noch heute eine E-Mail
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com

    Sie können uns auch über unsere WhatsApp Business Line erreichen: +16464440366

    Sie können uns auch über die Website des Unternehmens kontaktieren: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

    Frau Mary Mason.
  • Waheed Finanzfirma
    Waheed Finanzfirma
    am 07.05.2023
    Verlieren Sie nachts den Schlaf, weil Sie sich Sorgen machen, wie Sie einen Kredit bekommen? Kontakt: Waheed Finance Firm Agency jetzt per E-Mail: info@waheedfinance.com oder WhatsApp: +91 636 671 0014

    Wir bieten ein Darlehen mit einem niedrigen Zinssatz von 3% und wir bieten an
    *Persönliche Darlehen
    * Schuldenkonsolidierungsdarlehen
    *Geschäftskapital
    * Geschäftskredite
    * Bildungsdarlehen
    * Wohnungsbaudarlehen
    * Darlehen aus irgendeinem Grund
    Für dringendere Informationen Melden Sie sich umgehend bei uns.

    info@waheedfinance.com
    WhatsApp: +91 636 671 0014
    Grüße
    Waheed Finanzfirma
  • info@waheedfinance.com
    info@waheedfinance.com
    am 13.05.2023
    Benötigen Sie eine Finanzierung?
    Sie benötigen einen Kredit für geschäftliche oder private Zwecke und eine Projektfinanzierung?
    Sie möchten Ihr Unternehmen refinanzieren?
    Wir bieten jeder Person oder jedem Unternehmen ein Darlehen mit einem Zinssatz von 3 % pro Jahr an.
    Für weitere Informationen kontaktieren Sie uns bitte per E-Mail
    info@waheedfinance.com
    WhatsApp: +91 636 671 0014
    Waheed-Finanzunternehmen

    Sind Sie verschuldet? Wurde Ihnen der Kredit von der Bank verweigert? Oder benötigen Sie einen Kredit, um Rechnungen zu begleichen? Machen Sie sich keine Sorgen mehr, Ihre Hilfe kommt jetzt. Waheed Finance ist ein Kreditunternehmen, das alle Arten von Krediten für Menschen anbietet. Unternehmen, die einen Kredit mit einem niedrigen Zinssatz von 3 % benötigen, kontaktieren Sie uns per E-Mail:
    info@waheedfinance.com
    WhatsApp: +91 636 671 0014
    Waheed-Finanzunternehmen

    Benötigen Sie einen Kredit, um ein Unternehmen zu gründen oder Ihre Rechnungen zu bezahlen? Wir gewähren einen Kredit mit 3 % Zinsen. Bei Interesse senden Sie uns bitte Ihren Namen, den benötigten Betrag, die Laufzeit, Ihre Telefonnummer, Ihre Adresse, Ihr Land und Ihr monatliches Einkommen per E-Mail
    info@waheedfinance.com
    WhatsApp: +91 636 671 0014
    Waheed-Finanzunternehmen
  • Robert Richard
    Robert Richard
    am 18.05.2023
    Wir vergeben Darlehen, Geschäftsdarlehen, Privatdarlehen, Darlehen für medizinische Versorgung, Hypothekendarlehen usw. Wir vergeben Kredite an alle Bedürftigen zu einem verhandelbaren Zinssatz von nur 2 % jährlich für jeden Betrag zwischen 6.000,00 Euro und 5.000.000,00 Euro und über 500.000,00 Euro mit einem Zinssatz von 2 %. Das Herkunftsland stellt kein Hindernis für unseren Kreditservice dar. Für weitere Anfragen/Unterstützung kontaktieren Sie uns bitte rund um die Uhr per E-Mail (loanfundslenders@gmail.com) Robert Richard
  • Endre
    Endre
    am 19.05.2023
    Hallo, kontaktieren Sie die oben genannte E-Mail-Adresse für eine Gutschrift. Benötigen Sie einen Geschäfts- oder Privatkredit? Wir vergeben Kredite von 3.000 € bis 600.000.000 € an Privatpersonen und Unternehmen zu einem Zinssatz von 2 % pro Jahr. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte per E-Mail an: (dakany.endre@gmail.com)

    Dringendes Kreditangebot.
  • Endre
    Endre
    am 19.05.2023
    Benötigen Sie einen Notkredit zur Tilgung Ihrer Schulden oder einen Kapitalkredit zur Sanierung Ihres Unternehmens? Wurden Sie von Banken und anderen Finanzinstituten abgelehnt? Benötigen Sie eine Kreditkonsolidierung oder eine Hypothek? Suchen Sie nicht weiter, denn wir sind hier, um alle Ihre finanziellen Probleme hinter uns zu lassen. Kontaktieren Sie uns per E-Mail: (dakany.endre@gmail.com) Wir bieten Interessenten Kredite zu einem akzeptablen Zinssatz von 2 % an. Die Spanne reicht von 2.000,00 EUR bis 100.000.000,00 EUR

    Dringendes Kreditangebot.
  • Richard
    Richard
    am 28.05.2023
    Brauchen Sie einen Kredit??? Bewerben Sie sich noch heute für 2 % Zinsen. Kontaktieren Sie (richardcosmos5@gmail.com) für weitere Informationen.

    Dringendes Kreditangebot.
  • yvette
    yvette
    am 29.05.2023
    Offro un prestito da 3.000 EURO a 900.000 EURO a chiunque sia in grado di rimborsarlo con interessi al tasso del 3% all'anno. Contactez-nous pour plus d'informations : yvette.defonds@gmail.com
    WHATSAPP : +33780973238
  • Beantragen Sie jetzt ein 2 %-Darlehen: richardcosmos5@gmail.com
    Beantragen Sie jetzt ein 2 %-Darlehen: richardcosmos5@gmail.com
    am 29.05.2023
    Brauchen Sie einen schnellen Kredit?

    Herzlich willkommen! Unsere Kreditkapazität reicht von 2.000 € bis 3.500.000 € mit einem angemessenen Zinssatz von 2 % zu sehr einfachen und problemlosen Konditionen. Bei Interesse hinterlassen Sie bitte Ihre Nachricht per E-Mail: (richardcosmos5(a)gmail.com)

    Dringendes Kreditangebot.
  • bienczyk
    bienczyk
    am 10.06.2023
    Hallo, Kreditangebote sind für einen Betrag zwischen 2.000 und 5.000.000 € mit einem jährlichen Zinssatz von 3 % verfügbar. Für weitere Informationen zum Kredit kontaktieren Sie uns unter der E-Mail-Adresse: bienczykdaniel1@gmail .com
  • ketala ketalanom
    ketala ketalanom
    am 10.06.2023
    https://ketphame.wixsite.com/mysite
    Buy KETAMINE hcl and Ketamine powder Online. KETAMINE belongs to the class of barbiturates and acts as a depressant or

    sedative. We are Reliable suppliers of ketamine of this drug and it’s available in generic forms. (Powder, Liquid, and

    Capsules)
    (Text/WhatsApp: +14755584977
    Email : benzegoal926@gmail.com
    Ketamine Crystal - A Powerful Psychedelic Drug

    Ketamine crystal, also known as Special K, is a powerful psychedelic drug that has recently gained popularity in the recreational drug scene. Originally used for medical purposes, such as an anesthetic for surgeries, ketamine has become a popular drug of choice for many people seeking an intense psychedelic experience.

    Ketamine is a dissociative anesthetic, meaning it produces a feeling of detachment or disconnection from one's body and environment. It can produce a range of effects, from relaxation and euphoria to out-of-body experiences and hallucinations. At higher doses, users can experience intense visual and auditory hallucinations that can be overwhelming and sometimes frightening.

    Ketamine is most commonly taken orally or snorted, but can also be injected or smoked. The effects of ketamine can vary depending on the dose, the method of administration, and the user's tolerance level. The effects can last anywhere from a few minutes to several hours, and can include changes in perception, confusion, altered sense of reality, and a feeling of detachment from one's body.

    Ketamine is highly addictive, and can cause physical and psychological dependence. It can also have serious health risks, including heart

    [Please contact me]

    ——————————————–

    GMAIL: benzegoal926@gmail.com

    WHATSSAP :+14755584977

    TELEGRAM :@fitnesslead

    WICKRID : @plugbud420

    EMAIL : benzegoal926@gmail.com

    Keywords:
    Buy KETAMINE online,
    Buy KETAMINE in Poland,
    kup KETAMINE online,
    KETAMINE for sale, Kop KETAMINE Belgium, KETAMINE for sale in Belgium, Nembutal kopen in België ,
    KETAMINE for sale,
    Buy KETAMINE for euthanasia,
    animal euthanasia,
    Buy KETAMINE in Germany,
    KETAMINE online reviews,
    Best KETAMINE supplier,
    Buy KETAMINE Peacefulexit,
    how to buy KETAMINE,
    Where can I buy KETAMINE,
    HOW TO BUY KETAMINE ONLINE?
  • Max Bent
    Max Bent
    am 19.06.2023
    Benötigen Sie ein dringendes Darlehen, um Ihre Schulden zu beseitigen, oder benötigen Sie ein Aktienkredit, um Ihr Geschäft zu verbessern? Wurden Sie von Banken und anderen Finanzagenturen abgelehnt? Benötigen Sie eine Kreditkonsolidierung oder Hypothek? Suchen Sie nicht mehr, da wir hier sind, um alle Ihre finanziellen Probleme der Vergangenheit zu gestalten. Kontaktieren Sie uns per E -Mail:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Und hier ist unsere Firmenwebsite: www.oceanfinance.co.uk

    Dies sind Hypotheken der Ozeanfinanzierung. Wir bieten Kredite an diejenigen, die an einem angemessenen Zinssatz von 2%interessiert sind. Der Bereich reicht von 5.000,00 Euro und maximal 100.000,00 Euro.
  • Richard Chadwick
    Richard Chadwick
    am 26.06.2023
    Are you an individual businessman or a business organisation that wishes to expand in business ??, we offer financial instrument such as BGs, SBLCs,MTNs, LCs, CDs and others on lease and sales at a rate of 4%+2% of the face value and reasonable condition from a genuine provider. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signatory project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication and any other project(s) etc.

    Contact : Mr. Richard Chadwich
    Contact Email: ribellodasilver01.finance@gmail.com
    Whatsapp # : +380 50 591 6795

    With our financial/bank instrument you can establish line of credit with your bank and/or secure loan for your projects in which our bank instrument will serve collateral in your bank to fund your project.

    We deliver with time and precision as set forth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable and we work directly with issuing bank lease providers, this instrument can be monetized on your behalf for upto 100% funding. Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    All relevant business information will be provided upon request.

    BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

    If Interested kindly contact me via

    Email:~ ribellodasilver01.finance@gmail.com

    serious enquiry only.
  • Richard Chadwick
    Richard Chadwick
    am 26.06.2023
    Are you an individual businessman or a business organisation that wishes to expand in business ??, we offer financial instrument such as BGs, SBLCs,MTNs, LCs, CDs and others on lease and sales at a rate of 4%+2% of the face value and reasonable condition from a genuine provider. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signatory project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication and any other project(s) etc.

    Contact : Mr. Richard Chadwich
    Contact Email: ribellodasilver01.finance@gmail.com
    Whatsapp # : +380 50 591 6795

    With our financial/bank instrument you can establish line of credit with your bank and/or secure loan for your projects in which our bank instrument will serve collateral in your bank to fund your project.

    We deliver with time and precision as set forth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable and we work directly with issuing bank lease providers, this instrument can be monetized on your behalf for upto 100% funding. Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    All relevant business information will be provided upon request.

    BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

    If Interested kindly contact me via

    Email:~ ribellodasilver01.finance@gmail.com

    serious enquiry only.
  • Claudia Mölleken
    Claudia Mölleken
    am 29.06.2023
    Hallo!
    Ich bin Claudia Mölleken. Ich habe Kommentare von Leuten gesehen, die ihren Kredit bereits von einem gottesfürchtigen Mann namens Gerard W. erhalten haben, und dann habe ich beschlossen, mich auf deren Empfehlung zu bewerben, und erst vor wenigen Stunden habe ich auf meinem persönlichen Bankkonto den von mir angeforderten Gesamtbetrag bestätigt für. Das sind wirklich großartige Neuigkeiten und ich rate allen, die einen echten Kredit benötigen, sich per E-Mail (gerred.breinloanlenderr@gmail.com) zu bewerben. Ich bin jetzt glücklich, dass ich den Kredit erhalten habe, den ich beantragt habe.
  • Beantragen Sie jetzt 2 % Geld: richardcosmos5@gmail.com
    Beantragen Sie jetzt 2 % Geld: richardcosmos5@gmail.com
    am 07.07.2023
    Beantragen Sie jetzt 2 % Geld: richardcosmos5(a)gmail.com
  • joshua benjamin
    joshua benjamin
    am 07.07.2023
    Haben Sie nach Finanzierungsmöglichkeiten für den Kauf Ihres neuen Eigenheims, Ihren Bau, Ihr Immobiliendarlehen, Ihre Umschuldung, Ihre Schuldenkonsolidierung, Ihren persönlichen oder geschäftlichen Zweck gesucht? Willkommen in der Zukunft! Finanzierung leicht gemacht mit uns. Kontaktieren Sie uns, da wir unsere Finanzdienstleistungen zu einem niedrigen und erschwinglichen Zinssatz von 3 % für lange und kurze Kreditlaufzeiten mit 100 % Darlehensgarantie anbieten. Interessierte Antragsteller sollten sich für weitere Verfahren zur Kreditaufnahme mit uns in Verbindung setzen unter: joshuabenloancompany@aol.com
  • Claudia klein
    Claudia klein
    am 11.07.2023
    Hallo und willkommen bei Spotcap Global Financial Services. Mein Name ist Claudia Klein, ich bin Kreditgeberin und auch Finanzberaterin. Ich biete alle Arten von Kreditdienstleistungen an

    Brauchen Sie dringend finanzielle Unterstützung? Sie benötigen einen Kredit für verschiedene Zwecke? Wenn Sie mit „Ja“ antworten, empfehle ich Ihnen, sich über | an meine Firma zu wenden spotcapglobalservices@gmail.com | oder senden Sie eine SMS auf WhatsApp unter: +31642117819 | und haben Sie innerhalb von 24 Stunden einen Kredit auf Ihrem Konto, da wir weltweit hervorragende Kreditdienstleistungen anbieten.

    Wir bieten alle Arten von Kreditdienstleistungen an (Privatkredit, Geschäftskredit und viele mehr), wir bieten sowohl langfristige als auch kurzfristige Kredite an, außerdem können Sie Kredite bis zu 15 Millionen Euro aufnehmen und wir vergeben Kredite zu einem niedrigen Zinssatz 3 % pro Jahr. Mein Unternehmen unterstützt Sie dabei, vielfältige Ziele mit einer breiten Palette an Kreditprodukten zu erreichen.

    Ich erkenne die Tatsache an, dass es schon immer ein großes Problem war, einen legitimen Kredit zu bekommen. Für Personen, die finanzielle Probleme haben und eine Lösung dafür suchen, ist es für viele Menschen so schwierig, einen Eigenkapitalkredit von ihren örtlichen Banken oder anderen Finanzinstituten zu erhalten hoher Zinssatz, unzureichende Sicherheiten, Verhältnis von Schulden zu Einkommen, niedrige Kreditwürdigkeit oder andere Gründe

    Keine Wartezeiten oder stressigen Bankbesuche mehr. Unser Service steht Ihnen rund um die Uhr zur Verfügung – Sie können jederzeit und überall einen Kredit aufnehmen und Ihre Transaktionen abschließen

    Wir bieten erstklassige Kreditdienstleistungen rund um die Uhr. Für Anfragen/Fragen? - Senden Sie eine E-Mail an | spotcapglobalservices@gmail.com | oder senden Sie eine SMS auf WhatsApp unter: +31642117819 | & Erhalten Sie sofort eine Antwort

    Ihre Familie, Freunde und Kollegen müssen nicht wissen, dass Sie knapp bei Kasse sind. Schreiben Sie uns einfach und Sie erhalten einen Kredit.

    Ihre finanzielle Freiheit liegt in Ihren Händen!!
  • Endre
    Endre
    am 16.07.2023
    Benötigen Sie finanzielle Hilfe? Persönliche Darlehen? Geschäftskredite? Hypothekendarlehen? Firmendarlehen? Landwirtschaft und Projektfinanzierung? Wir geben ein Darlehen mit einem Zinssatz von 2%! Kontakt: (dakany.endre@gmail.com)
  • Maria del Carmen Nieto Domingo
    Maria del Carmen Nieto Domingo
    am 22.07.2023
    Schnellerer Kredit, 100 % Online-Kredit, wettbewerbsfähige Zinssätze.
    Unsere Technologie im Dienste der Geschwindigkeit, Prinzip der sofortigen Reaktion; Förderentscheidung innerhalb von 24 Stunden.
    Rückzahlungszeitraum von 12 Monaten bis 360 Monaten.
    E-Mail: promfinances@gmail.com
    Erhalten Sie online und schneller 100 % Guthaben.
  • Uriel Metin
    Uriel Metin
    am 28.07.2023
    Alge ist anders. urielmetin@likudo-dachdecker.de
  • Albert Laura
    Albert Laura
    am 04.08.2023
    I happened to fall for a crypto currency scam trick Late last year.Through a phishing scam, a Facebook imposter convinced me of how I would gain a large sum of profit from an authorized crypto company that he claimed helped traders invest and gain large profits. They ripped me of and made a way off with $114000 woth of crypto.I was in disbelief and discomfort as this was my hard earned funds.After reading positive articles and online testimonies about a licensed group of Jeanson James Ancheta wizard of how they are experts in crypto/btc recovery and any form of hacking.After hitting a conversation with them,they were able to recover back my funds.As a form of appreciation this was the best I could do for them. Contact; Email (jeansonjamesanchetawizard62@gmail.com) or reach them through;WhatsApp number: +4531898073 or Telegram number: +4571398534; Don't forget to mention Albert referred you.
  • Dékány
    Dékány
    am 04.08.2023
    Brauchen Sie einen Kredit? persönliche Darlehen? Geschäftskredite? Hypotheken? Agrar- und Projektfinanzierung? Wir vergeben alle Arten von Krediten mit 2 % Zinssatz! Kontakt E-mail; (dakany.endre@gmail.com)

    Dringendes Kreditangebot.
  • loan Offer
    loan Offer
    am 11.08.2023
    It is a pleasure to introduce Mr. Sumiti loan company to Everybody. I am a private money lender that gives out fast cash with no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
  • Adam Seitz
    Adam Seitz
    am 27.08.2023
    Danke, tolle journalistische Arbeit!
    adam.seitz-1@pptp.de
  • Joshua Benjamin
    Joshua Benjamin
    am 16.09.2023
    Haben Sie nach Finanzierungsmöglichkeiten für den Kauf Ihres neuen Eigenheims, Ihren Bau, Ihr Immobiliendarlehen, Ihre Umschuldung, Ihre Schuldenkonsolidierung, Ihren persönlichen oder geschäftlichen Zweck gesucht? Willkommen in der Zukunft! Finanzierung leicht gemacht mit uns. Kontaktieren Sie uns, da wir unsere Finanzdienstleistungen zu einem niedrigen und erschwinglichen Zinssatz von 3 % für lange und kurze Darlehenslaufzeiten mit 100 % Darlehensgarantie anbieten. Interessierte Antragsteller sollten sich für weitere Darlehensakquiseverfahren an uns wenden über: joshuabenloancompany@aol.com
  • Emmett Emilia.
    Emmett Emilia.
    am 15.10.2023
    Hello everyone, I’m Emmett Emilia.from Germany.Sachsen-Anhalt!! A month ago, I invested $204,000 worth of bitcoins into an investment account through their websitestockfxtrade.net/ When it was time to withdraw my profits which were at that time $719,000, their website crashed and logged me out, I sent countless emails and messages to them and the investment company became unresponsive. Realizing that I have been scammed of my money, I began to seek several means to get back my funds, I went to the authorities but they couldn’t trace or locate this company. At some point, I began to give up on the hope of ever getting back my funds until a colleague of mine told me about Adrian Lamo Wizard, a cryptocurrency recovery company that has been helping many others like me to get back their funds, I hurriedly contacted them and provided all the necessary information, and with the information I provided,Adrian Lamo Wizard was able to recover my $204,000 worth of bitcoins in 48 hours. Their service is truly magnificent and I gladly commend their efforts. I never would have imagined I could get back my funds and I’m grateful to Adrian Lamo Wizard for their help.Contact on Email: adrianlamowizard22@gmail.com or WhatsApp: +31647921391 order WhatsApp +31647118971 & Telegram: +31647921391
  • Thomas Gary
    Thomas Gary
    am 29.10.2023
    Hallo!
    Ich bin Herr Thomas Gary. Ich habe Kommentare von Leuten gesehen, die ihren Kredit bereits von einem gottesfürchtigen Mann namens Gary Pery erhalten haben, und dann habe ich beschlossen, mich auf deren Empfehlung zu bewerben, und erst vor wenigen Stunden habe ich auf meinem persönlichen Bankkonto einen Gesamtbetrag bestätigt, den ich Anfrage für. Das sind wirklich tolle Neuigkeiten und ich rate allen, die einen echten Kredit benötigen, sich per E-Mail (gerred.breinloanlenderr@gmail.com) zu bewerben. Ich bin jetzt glücklich, dass ich den Kredit erhalten habe, den ich beantragt habe.
  • Max Bent
    Max Bent
    am 01.11.2023
    Benötigen Sie dringend einen Kredit, um Ihre Schulden zu begleichen, oder benötigen Sie einen Eigenkapitalkredit, um Ihr Geschäft zu verbessern? Wurden Sie von Banken und anderen Finanzinstituten abgelehnt? Benötigen Sie eine Kreditkonsolidierung oder Hypothek? Suchen Sie nicht länger, denn wir sind hier, damit all Ihre finanziellen Probleme der Vergangenheit angehören. Kontaktieren Sie uns per E-Mail:

    ozeanfmortgages@gmail.com
    ozeanfmortgages@gmail.com

    Und hier ist unsere Unternehmenswebsite: www.oceanfinance.co.uk

    Das sind Ocean Finance-Hypotheken. Wir bieten Interessenten Kredite zu einem angemessenen Zinssatz von 2 % an. Die Spanne reicht von 5.000,00 Euro bis maximal 100.000.000,00 Euro.
  • Ashe Wepen
    Ashe Wepen
    am 15.11.2023
    Propofol online kaufen | Propofol-Injektion zu verkaufen

    Wir liefern zu niedrigen Preisen, um 100 % Kundenzufriedenheit und schnelle Rücksendungen zu gewährleisten. Unsere Produkte sind international

    Standard und für den weltweiten Versand geeignet. Wir verfügen über hochqualifizierte Ärzte und Apotheker, die sicherstellen, dass unsere Kunden die besten Medikamente und Dienstleistungen erhalten.

    Wir sind in den USA, EUROPA, Asien und Afrika ansässig, um pünktliche Lieferungen an alle Standorte weltweit sicherzustellen und Geschäftsverzögerungen zu vermeiden

    Teilen Sie mir die Menge mit, die Sie kaufen möchten

    Ihren Lieferhafen oder Lieferort, damit wir Ihnen unseren Rabattpreis auf cif-Basis anbieten können

    Wir erwarten Ihren Vorschlag und Vorschlag.

    Zu diesem Zweck freuen wir uns darauf, eine langfristige Geschäftsbeziehung mit all unseren Käufern, Kunden und Patienten aufzubauen.

    Helpdesk 2 Telefonkontakt USA und KANADA Kontakt: +1(978) 225-0960

    Schicken Sie uns eine E-Mail an: stevemeds77@gmail.com

    BÜROTELEFON: +1(978) 225-0960

    WhatsApp: + 1(978) 225-0960

    Skype-ID: ashewepen77

    Besuchen Sie unsere Website: https://familymedz.net, um Ihre Bestellungen ONLINE aufzugeben.
  • Ashe Wepen
    Ashe Wepen
    am 15.11.2023
    Hochwertiger Actavis Promethazin mit Codein-Hustensaft

    Wir sind lizenzierte und echte Lieferanten von hochwertigem Actavis

    Promethazin-Codein-Hustensaft (sowohl rote als auch violette Farbe) und andere verwandte Produkte.

    Spezifikation für Actavis Promethazine Codeine Hustensaft (je 5 ml).

    enthält)

    Promethazinhydrochlorid: 6,25 mg

    Codeinphosphat: 10 mg.

    Alkohol: 7%.

    Indikation: Hustenstiller

    Darreichungsform: Sirup

    Gültigkeit: 2 Jahre

    Stärke: 200 mg

    Medikament: 1622-62-44

    Erhältlich in: 16oz Pint, 32oz Pint, 8oz Pint.

    Farben: Lila und Rot erhältlich.

    Preisliste für weitere Produkte:

    Phenergan mit Promethazin-Codein.

    Alpharma Prometh mit Codein-Hustensaft

    Tussionex Hustensaft,

    Guaifenesin mit Codein-Hustensaft,

    MGP Promethazin mit Codein-Hustensaft

    Correx Hustensaft

    Hydrometh mit Codein Hustensaft

    Die Lieferung erfolgt zu 100 % sicher und geschützt. Wir bieten eine pünktliche Lieferung. Wir

    Liefern Sie unsere Produkte weltweit mit DHL, UPS, TNT und EMS, je nachdem

    Kundenwahl mit verfügbarem Bild der Lieferpakete und gültig

    Verfolgungsnummer .

    Rufen Sie uns an oder schreiben Sie uns eine SMS: +1(978) 225-0960

    E-Mail: ashewepen77@gmail.com

    Wickr-ID: ashewepen77

    WhatsApp: +1(978) 225-0960

    Signal-ID: +1(978) 225-0960

    Skype-ID: ashewepen77

    Website: https://familymedz.net, um Ihre Bestellungen ONLINE aufzugeben.

    Kontaktieren Sie uns jetzt und geben Sie Ihre Bestellung auf, um hochwertige Medikamente zu erhalten
  • Julia Frolova
    Julia Frolova
    am 16.12.2023
    Reclaiming Your Stolen Crypto: A Successful Recovery with Captain WebGenesis.

    Fraudsters steal hundreds of millions of pounds from innocent victims every minute using various methods such as phishing links and bogus investment schemes. That is why Captain WebGenesis, a Cyber organized foundation, is equipped with sophisticated recovery tools that are essential to assist fraud victims in recovering their monies. Although these fraudsters are generally intelligent, Captain WebGenesis is similarly designed with Cyber Intelligence (CYBINT) Experts who are very much knowledgeable in the crypto space and are able to penetrate to get to these fraudsters' systems thus obtaining access to the stolen funds and having them returned to your wallet in a timely manner. Captain WebGenesis is Extremely professional, Knowledgeable and always available for questions or consultations.

    Get in touch with Captain WebGenesis,
    Mail Info; Captainwebgenesis@hackermail. com

    More Info ; Captainwebgenesis. com
  • cnbiochemicals.com
    cnbiochemicals.com
    am 19.12.2023
    Cnbiochemicals.com is the best London online pharmacy to Amphetamine Powder Online and Amphetamine Powder for sale online. Where to Buy Amphetamine Powder online UK, Buy Amphetamine Powder Online, Amphetamine Powder for sale, Conatact us at Phone:+1 909 315 2186 email cnbiochemicalss@gmail.com and Wickr:caliweedshop4. Where to Buy Amphetamine Powder online UK, Order Amphetamine Powder Online, Cheap Amphetamine Powder online, Buy Cheap Amphetamine Powder online, Amphetamine Powder for Sale Online,Buy Adderall Amphetamine Online, Buy Alprazolam Powder Online, Buy Amphetamine oil Online, Buy Amphetamine Salt Online, Buy Crystal Mеth Methamphetamine Online, Pure Crystal Meth, MDMA Molly Ecstasy for sale, Buy MDMA Ecstasy Molly online UK, Buy MDMA Molly Ecstasy online in the United States, MDMA Ecstasy Molly for sale online in the United Kingdom, Where to buy MDMA Molly Ecstasy online, 240mg Bars Ecstasy Pills, Blue Dolphin Ecstasy Pills, Blue Punisher Ecstasy Molly, Blue Punisher MDMA Ecstasy Pills, Blue Superman MDMA Ecstasy Pills, Brown Donkey Kong 260g MDMA Ecstasy Molly, Brown Philipp Plein MDMA Ecstasy, Buy Amphetamine Online, Buy MDMA Ecstasy Online, Buy MDMA Online, Buy Pure MDMA Crystal online, Buy Pure MDMA Powder Online, Green Hulk MDMA Ecstasy Pills, MDMA Molly Capsules, MDMA Powder, Mercedes Ecstasy Pills, Orange and White Sprites MDMA Ecstasy, Pablo Escobar MDMA Ecstasy Molly, Yellow and White Technogym 330mg Ecstasy, Purple Audi MDMA Ecstasy, Buy Crack Cocaine and Cocaine Powder online, Cocaine for sale, Where to buy Crack Cocaine and Cocaine Powder online, Where to buy Crack Cocaine and Cocaine Powder online, Mexico Cocaine for sale online, Bolivia Cocaine for sale online, Bio Cocaine, Bolivian Cocaine, Buy Fish Scale Cocaine Online, Buy Lavada Cocaine Online, Buy Pure Mexican Cocaine Online, Buy Uncut Cocaine Online Online, Colombian Cocaine, Crack Cocaine, Cut Cocaine for sale online, Peruvian Cocaine, Powder Cocaine, Buy Pure Crystals Meth Online Shop, Buy Pure Crystals Meth Online, Order Crystal Meth Online, Where to Buy Crystal Meth online, Crystal Meth for sale online, Real Crystal Meth on sale, Buy Crystal Meth Online, Buy Crystal Mеth Methamphetamine Online, Methamphetamine, Methamphetamine Crystal, Methamphetamine Powder, Pure Crystal Meth, Heroin for sale online, Order Heroin online, Where to buy Heroin online, Heroin on sale. Black tar Heroin, Brown Powder Heroin, and White Powder Heroin, LSD Blotter for sale Cheap LSD Blotter online, LSD Blotter for sale online, Order LSD Blotter online, Where to Buy Cheap LSD Blotter Online, Cheap LSD Blotter online, Buy LSD Vial Online, Liquid LSD, Lysergic Acid Diethylamide, Buy Methamphetamine Crystal online in the UK, Order Methamphetamine Crystal online, Where to buy Methamphetamine Crystal online, Methamphetamine Crystal for sale, Buy Methamphetamine Crystal online UK, Buy Research Chemicals Online, Buy research chemicals clanazolam with free shipping, Research Chemicals For Sale, Order Nottingham Research Chemicals, Buy research chemicals clanazolam with free shipping. Buy Hug Drug Ecstasy Online, Lover’s Speed Ecstasy for sale, Order XTC Ecstasy Online, Where to Buy Pure Crystal Meth Online, Order Pure Crystal Meth Online, Pure Crystal Meth On Sale, Buy Pure Crystal Meth Online, Buy Pure Dutch Molly Online, Where to buy Pure Dutch Molly online, Buy Ecstacy Yellow illuminati Pills online, Buy Blue Mercedes MDMA Ecstasy pills Online, Buy Philipp Plein MDMA Ecstasy Pill Online, Order MDMA online, MDMA for sale online, MDMA on sale online, Buy MDMA Online, MDMA for sale online cnbiochemicals.com, Where to buy Pure Amphetamine Online, Order Pure Amphetamine Online

    Contact US:

    Phone\Whatsapp: +1 909 315 2186

    Email: cnbiochemicalss@gmail.com

    Website: https://www.cnbiochemicals.com/

    Website: https://jungleboysweedofficial.com/

    Wickr Me: caliweedshop4
  • Crystal Meth Supplier
    Crystal Meth Supplier
    am 19.12.2023
    Cnbiochemicals.com is the best London online pharmacy to Buy Crystal meth online is short for crystal methamphetamine Contact us: www.cnbiochemicals.com/. It is just one form of the drug methamphetamine. Buying Crystal meth online and Methamphetamine is a white crystalline drug that people take by snorting it (inhaling through the nose), smoking it or injecting it with a needle. Some even take it orally, but all develop a strong desire to continue using it because the drug creates a false sense of happiness. where to buy crystal meth | buy crystal meth online | buy crystal meth | buy pure crystal meth online | crystal meth buy online | where can i buy crystal meth | where to buy crystal meth | best place to buy crystal meth | buy cheap crystal meth | buy cheap crystal meth online | buy crystal meth and pills | buy crystal meth blue online | buy crystal meth cheap | buy crystal meth drug house santa ana | buy crystal meth from china | buy crystal meth in minutes | buy crystal meth methamphetamine online | buy crystal meth online australia | buy crystal meth online discreet packageing | buy crystal meth online uk | buy crystal meth online usa | buy crystal meth online with bitcoin. buy crystal methamphetamine online, buying crystal methamphetamine online | methamphetamine buy online

    ORDER NOW | https://www.cnbiochemicals.com/
    Phone\ Whatsapp: +1 909 315 2186
    EMAIL | cnbiochemicalss@gmail.com
  • Joshua Benjamin
    Joshua Benjamin
    am 25.12.2023
    Haben Sie nach Finanzierungsmöglichkeiten für den Kauf Ihres neuen Eigenheims, Ihren Bau, Ihr Immobiliendarlehen, Ihre Umschuldung, Ihre Schuldenkonsolidierung, Ihren persönlichen oder geschäftlichen Zweck gesucht? Willkommen in der Zukunft! Finanzierung leicht gemacht mit uns. Kontaktieren Sie uns, da wir unsere Finanzdienstleistungen zu einem niedrigen und erschwinglichen Zinssatz von 3 % für lange und kurze Darlehenslaufzeiten mit 100 % Darlehensgarantie anbieten. Interessierte Antragsteller sollten sich für weitere Darlehensakquiseverfahren an uns wenden über: Josbuajonesloans@financier.com
  • Crystal Meth Supplier
    Crystal Meth Supplier
    am 29.12.2023
    Cnbiochemicals.com is the best London online pharmacy to Buy 3-MMC Crystal Online
    3-CMC Australia www.cnbiochemicals.com/
    3-cmc crystals
    3-CMC Crystals Australia
    3-CMC Crystals for Sale
    3-CMC Crystals France
    3-CMC Crystals Germany
    3-CMC Crystals Spain
    3-CMC Crystals Sweden
    3cmc erowid
    3CMC for sale
    3CMC Supplier Online
    Buy 3-CMC crystals
    Buy 3CMC Crystal Online
    Buy 3CMC Online
    Buy 3CMC Online USA
    Order 3-CMC crystals
    Order 3CMC Online
    Where to Buy 3CMC online

    Contact US:

    Phone\Whatsapp: +1 909 315 2186

    Email: cnbiochemicalss@gmail.com

    Website: https://www.cnbiochemicals.com/
  • Maria del Carmen Nieto Domingo
    Maria del Carmen Nieto Domingo
    am 29.12.2023
    Spezielles ultraschnelles Kreditangebot für die Feiertage zum Jahresende an

    Hallo zusammen
    Ich biete Ihnen ein besonderes Angebot für die Feiertage zum Jahresende an.
    Kontaktieren Sie uns für einen superschnellen Kredit, um Ihren Kindern ein frohes Weihnachtsfest zu bereiten.
    Email: promfinances@gmail.com
  • LAURA
    LAURA
    am 06.01.2024
    Sofortkredit-Kredite und Finanzierungen

    Hallo Herr / Frau
    Haben Sie finanzielle Probleme?
    Möchten Sie beim Kauf Ihres Autos helfen?
    Möchten Sie beim Kauf Ihres Hauses helfen?
    Möchten Sie Hilfe bei der Finanzierung Ihrer Projekte?
    Sie möchten Hilfe bei der Schulbildung Ihrer Kinder, keine Sorgen mehr.
    Kontaktieren Sie mich einfach: ... laura.dragutza102@gmail.com
    WhatsApp: +447418351403
  • LAURA
    LAURA
    am 06.01.2024
    Sofortkredit-Kredite und Finanzierungen

    Hallo Herr / Frau
    Haben Sie finanzielle Probleme?
    Möchten Sie beim Kauf Ihres Autos helfen?
    Möchten Sie beim Kauf Ihres Hauses helfen?
    Möchten Sie Hilfe bei der Finanzierung Ihrer Projekte?
    Sie möchten Hilfe bei der Schulbildung Ihrer Kinder, keine Sorgen mehr.
    Kontaktieren Sie mich einfach: ... laura.dragutza102@gmail.com
    WhatsApp: +447418351403
  • West Lake
    West Lake
    am 11.01.2024
    Wir bieten schnelle Privat- oder Gewerbekredite sowie Kredite für Investitionen und Immobilienerwerb an. Wir bieten Kredite zu einem Zinssatz von 2 % zu verständlichen Konditionen an. Weitere Informationen erhalten Sie unter der E-Mail-Adresse Loanwestlake@gmail.com
  • james
    james
    am 15.01.2024
    I NEED BLANK ATM CARD 2024 Ethicsrefinance @g mail com
    I Am morgan ,am from united state i Got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of
    $70,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i
    got mine Just week and I have used it to get $200,000. www.ethicsrefinance .com is
    giving out the card just to help the poor and needy though it is illegal
    but it is something nice . And no one gets caught when using the card. get
    yours from him.
    CONTACT: (Ethicsrefinance @g mail com)
    TELEGRAM: @ethicsrefinanace
     You can also contact them for the service below

    * Western Union Transfer

    * Blank atm card

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets
  • Dékány
    Dékány
    am 15.01.2024
    Beantragen Sie jetzt ein 2%-Darlehen: dakany.endre@gmail.com

    Wir bieten Darlehen zu 2 % an, wir bieten Schuldenkonsolidierungsdarlehen, Geschäftsdarlehen, Privatdarlehen, Autodarlehen, Hoteldarlehen, Studentendarlehen, Privatdarlehen, Eigenheim-Refinanzierungsdarlehen, mehr erfahren E-Mail: dakany.endre@gmail.com
  • West Lake
    West Lake
    am 16.01.2024
    Benötigen Sie einen Privatkredit, um Ihr Unternehmen zu gründen oder Ihr Haus zu reparieren? Wenn Sie einen Kredit zur Begleichung Ihrer Rechnungen/Schulden benötigen, kontaktieren Sie uns jetzt unter Loanwestlake@gmail.com
  • Richard Chadwick
    Richard Chadwick
    am 18.01.2024
    Are you an individual businessman or a business organisation that wishes to expand in business ??, we offer financial instrument such as BGs, SBLCs,MTNs, LCs, CDs and others on lease and sales at a rate of 4%+2% of the face value and reasonable condition from a genuine provider. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signatory project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication and any other project(s) etc.

    Contact : Mr. Richard Chadwich
    Contact Email: ribellodasilver01.finance@gmail.com
    Whatsapp # : +380 50 591 6795

    With our financial/bank instrument you can establish line of credit with your bank and/or secure loan for your projects in which our bank instrument will serve collateral in your bank to fund your project.

    We deliver with time and precision as set forth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable and we work directly with issuing bank lease providers, this instrument can be monetized on your behalf for upto 100% funding. Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    All relevant business information will be provided upon request.

    BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

    If Interested kindly contact me via

    Email:~ ribellodasilver01.finance@gmail.com

    serious enquiry only.
  • Mark Thomas
    Mark Thomas
    am 19.01.2024
    Ronnie Finance Fast Loan is a reputed and licensed moneylender, offering loans at low interest rates. The company is registered with the ministry of law. Our mission is to help people who are in need of cash by lending them money. We do not need any credit score, collateral and deposits to process your loan request. Some of the services provided by the company are:
    Personal Loans
    Business Loans
    Payday Loans
    Debt Consolidation Loans
    Apply for a loan today.
    email: ronnieinfo247@gmail.com
    (Whats App) number: +919667837169
    Dr. Mark Thomas
    Regards
  • Joshua Benjamin
    Joshua Benjamin
    am 01.02.2024
    Haben Sie nach Finanzierungsmöglichkeiten für den Kauf Ihres neuen Eigenheims, Ihren Bau, Ihr Immobiliendarlehen, Ihre Umschuldung, Ihre Schuldenkonsolidierung, Ihren persönlichen oder geschäftlichen Zweck gesucht? Willkommen in der Zukunft! Finanzierung leicht gemacht mit uns. Kontaktieren Sie uns, da wir unsere Finanzdienstleistungen zu einem niedrigen und erschwinglichen Zinssatz von 3 % für lange und kurze Kreditlaufzeiten mit 100 % Darlehensgarantie anbieten. Interessierte Antragsteller sollten sich für weitere Verfahren zur Kreditaufnahme an uns wenden unter: joshuabenloancompany@aol.com
  • Stefan Roger
    Stefan Roger
    am 05.02.2024
    Der beste

    Für alle Ihre finanziellen Anliegen wenden Sie sich bitte an:

    stefanroger13@gmail.com

    Hinweis: Sie müssen nichts im Voraus bezahlen, es ist kostenlos
  • marion
    marion
    am 09.02.2024
    Guten Tag ,

    Ich bin sehr aufgeregt, nachdem ich von Mrs. Marion Jansen Loan Help LTD mein Privatdarlehen für den Kauf eines Autos erhalten habe, nachdem ich zweimal von falschen Kreditgebern betrogen wurde. Bei Gott, dem Allmächtigen, wurde ich Mrs. Marion Jansen Loan Help LTD von einer Kollegin vorgestellt, die ebenfalls einen Kredit aufgenommen hatte Seine Geschäftsausweitung und zu meiner größten Überraschung erhielt ich heute einen Kredit in Höhe von 25.000 USD.

    Ich fordere Sie alle, die einen Kredit benötigen, auf, sich für einen Kreditantrag per E-Mail an Frau Marion Jansen zu wenden: marionjansen00@gmail.com

    Danke
  • Dalia Ramirez
    Dalia Ramirez
    am 10.02.2024
    Telegram: "CyberGenieHackPro"
    Web: https (://) cybergeniehac kpro (.) x y z
    W/A: +1-2-5-2-5-1-2-0-3-9-1.
    If you ever find yourself in a situation where you are hopeless with no one to trust or sincerely confide in because you trusted a bunch of crypto traders and you are on the brink of losing thousands or millions of dollars you have invested with them, I tell you this, worry no more, CYBER GENIE HACK PRO is your redemption. Losing is always hurtful, now imagine losing all you have labored for all your life because you trusted a total stranger on the internet because they promised you a better or probably a luxurious life if you could invest in their trading Bots or website. All I had to do was create an account with them and deposit my investment funds to my account wallet, unfortunately, it isn't my wallet, it's linked to theirs. I was in great disarray when I found out about their ridiculous deeds. I thought they were my friends, they were friendly and engaging. We talked for hours and they made lots of promises little did I know they were rippers. Luckily I was able to get the best recovery team of Crypto recovery experts your time and money can buy for you on the internet, CYBER GENIE HACK PRO. I want to introduce these guys to you all here searching to "hire a professional hacker" that can trace and recover your stolen money, a private investigator, hack a device, or upgrade credit score or school grades, CYBER GENIE HACK PRO doesn't disappoint with such tasks. Find them with the information above.
  • loans
    loans
    am 19.02.2024
    Do you need a loan? we offer all types of loans, and our offer is fast, safe and very reliable. profit from 2000 euros to 5 million. contact us now to get a loan at a good rate2%. Kindly contact us for more information on how to get started: no matter your location sumitihomelend@gmail.com (WhatsApp) number +918131851434 Mr. Damian Sumiti
  • Stefan Roger
    Stefan Roger
    am 23.02.2024
    Der beste
    Für alle Ihre finanziellen Anliegen wenden Sie sich bitte an:

    stefanroger13@gmail.com

    Hinweis: Sie müssen nichts im Voraus bezahlen, es ist kostenlos
  • Stefan Roger
    Stefan Roger
    am 23.02.2024
    Der beste
    Für alle Ihre finanziellen Anliegen wenden Sie sich bitte an:

    stefanroger13@gmail.com

    Hinweis: Sie müssen nichts im Voraus bezahlen, es ist kostenlos
  • Beate Müeller
    Beate Müeller
    am 23.02.2024
    Hallo

    Dankbarkeit

    Sie benötigen eine Finanzierung für Ihr Zuhause, für Ihr Unternehmen, für den Kauf eines Autos, für den Kauf eines Motorrads, für die Gründung Ihres Reinigungsunternehmens, für Ihren persönlichen Bedarf und vieles mehr. Wir bieten Privatkredite mit einem Nominalzins von 3 % an, unabhängig von der Höhe. Bitte geben Sie bei der Einreichung Ihres Kreditantrags den genauen Betrag und das gewünschte Datum an.

    Schreiben Sie uns per E-Mail: beatemuller033@gmail.com
    WhatsApp :: +4915214238227
  • Beate Müeller
    Beate Müeller
    am 23.02.2024
    Hallo

    Dankbarkeit

    Sie benötigen eine Finanzierung für Ihr Zuhause, für Ihr Unternehmen, für den Kauf eines Autos, für den Kauf eines Motorrads, für die Gründung Ihres Reinigungsunternehmens, für Ihren persönlichen Bedarf und vieles mehr. Wir bieten Privatkredite mit einem Nominalzins von 3 % an, unabhängig von der Höhe. Bitte geben Sie bei der Einreichung Ihres Kreditantrags den genauen Betrag und das gewünschte Datum an.

    Schreiben Sie uns per E-Mail: beatemuller033@gmail.com
    WhatsApp :: +4915214238227
  • Lisa
    Lisa
    am 23.02.2024
    Hallo Leute!!! Ich habe meine Loyalität. Mit meiner leeren Geldautomatenkarte kann ich 5.000 US-Dollar pro Tag abheben. Diesen habe ich letzten Mittwoch von Herrn Georg erhalten und habe nun 10.000 Euro gratis. Die Karte hebt an jedem Geldautomaten Geld ab und hat keinen Namen oder eine Nachverfolgung, und jetzt habe ich genug Geld für mich und meine 4 Kinder. Ich bin wirklich froh, Herrn Georg kennengelernt zu haben, weil ich bereits zwei Leute kennengelernt habe und sie mein Geld genommen haben, ohne zu wissen, dass es sich um einen Betrug handelte. Aber jetzt bin ich glücklich. Herr Georg hat die Karte per DHL verschickt und ich habe sie innerhalb von zwei Tagen erhalten. Kaufen Sie jetzt eines. Schauen Sie, es wird verteilt, um Menschen zu helfen, auch wenn es illegal ist, aber es hilft sehr und niemand wird jemals erwischt. Die Karte funktioniert in allen Ländern der Welt. Beeilen Sie sich und senden Sie eine E-Mail an georgbednorzhackers@gmail. com SMS, Anruf oder WhatsApp: +1(262)355-8285 Weitere angebotene Dienste waren: Klonen von Geldautomatenkarten
    Bitcoin-Karten-Geldautomaten-Hack mit Malware
    Stellen Sie verlorene oder gestohlene Kryptowährung wieder her
    Hacken Sie Western Union-Überweisungen, MoneyGram-Überweisungen, Banküberweisungen, PayPal-Überweisungen und In-App-Geldüberweisungen
    Stellen Sie gehackte soziale Netzwerke wieder her: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Gmail, Yahoo Mail und Websites.
  • Stefan Roger
    Stefan Roger
    am 23.02.2024
    Der beste
    Für alle Ihre finanziellen Anliegen wenden Sie sich bitte an:

    stefanroger13@gmail.com

    Hinweis: Sie müssen nichts im Voraus bezahlen, es ist kostenlos
  • Catherine Cole
    Catherine Cole
    am 22.03.2024
    Guten Tag,

    Sind Sie ein Geschäftsmann oder eine Frau? Befinden Sie sich in finanzieller Not oder benötigen Sie Geld, um Ihr eigenes Unternehmen zu gründen? Benötigen Sie einen Kredit, um Ihre Schulden zu begleichen oder Rechnungen zu bezahlen? Haben Sie eine niedrige Kreditwürdigkeit und es fällt Ihnen schwer, bei örtlichen Banken und anderen Finanzinstituten einen Kredit zu bekommen? Benötigen Sie einen Kredit oder eine Finanzierung wie zum Beispiel:

    a) Privatkredit
    b) Bildung,
    c) Schuldenkonsolidierung,
    d) Erweiterung,
    e) usw

    Wir bieten Privatpersonen, Firmen und Kooperationseinrichtungen Kredite zu einem jährlichen Zinssatz von 3 % an. Der Mindestbetrag, den Sie leihen können, beträgt 2.000,00 US-Dollar bis maximal 50 Millionen US-Dollar. Bitte kontaktieren Sie uns bei Interesse mit den untenstehenden E-Mail-Informationen.

    KONTAKTIEREN SIE UNS JETZT: info.trustfirm2012@gmail.com
    NAME: Catherine Cole
  • Max Sigl
    Max Sigl
    vor 3 Wochen
    Erhalten Sie Ihr Darlehen in einer Minute auf Ihrem Konto

    Sie suchen dringend einen Kredit zur Durchführung Ihrer Projekte? Kaufen Sie ein Haus, ein Auto oder wollen Sie Ihre Schulden abbezahlen und ein neues Leben beginnen? Machen Sie sich keine Sorgen mehr, ich werde Ihnen Ihren Kredit sofort gewähren, mein Kreditangebot reicht von 5.000 € bis 5.200.000 € bei einem Zinssatz von 3 %. Ich garantiere, dass der Kredit per Banküberweisung in Echtzeit in weniger als 24 Stunden auf Ihr Konto überwiesen wird. Für Ihre Bedürfnisse wenden Sie sich bitte an:

    Email: maxkreditprivat1@gmail.com

    Mit freundlichen grüßen
  • Stefan Roger
    Stefan Roger
    vor 2 Wochen
    Der beste
    Für alle Ihre finanziellen Anliegen wenden Sie sich bitte an:

    stefanroger13@gmail.com

    Hinweis: Sie müssen nichts im Voraus bezahlen, es ist kostenlos
  • Carlos Saldivia
    Carlos Saldivia
    vor 1 Woche
    WERDEN SIE REICH MIT BLANK-ATM-KARTE Whatsapp +12623558285. E-Mail: georgbednorzhackers@gmail.com.

    Hallo Leute!!! Ich habe meine Loyalität. Mit meiner leeren Geldautomatenkarte kann ich 5.000 US-Dollar pro Tag abheben. Das habe ich letzten Mittwoch von Herrn Georg bekommen und jetzt habe ich 10.000 € geschenkt. Die Karte hebt Geld an jedem Geldautomaten ab und es gibt keinen Namen, sie ist nicht auffindbar und jetzt habe ich genug Geld für mich und meine 4 Kinder. Ich bin begeistert, dass ich Herrn Georg kennengelernt habe, weil ich schon zwei Leute kennengelernt und mein Geld genommen habe, ohne zu wissen, dass es sich um Betrüger handelte. Aber jetzt bin ich glücklich. Herr Georg schickte die Karte per DHL und ich bekam sie innerhalb von zwei Tagen. Holen Sie sich jetzt einen von ihm. Sehen Sie, es geht darum, Menschen zu helfen, auch wenn es illegal ist, aber es hilft sehr und niemand wird jemals erwischt. Die Karte funktioniert in allen Ländern weltweit. Beeilen Sie sich und senden Sie eine E-Mail an georgbednorzhackers @ gmail. com SMS, Anruf oder WhatsApp: +1(262)355-8285
    Weitere angebotene Dienstleistungen waren:
    Klonen von Geldautomatenkarten
    Hacken von Bitcoin-Geldautomaten mit Malware-Karten
    Wiederherstellung verlorener oder gestohlener Kryptowährung
    Hacken von Western Union-Überweisungen, MoneyGram-Überweisungen, Banküberweisungen, PayPal-Überweisungen und Cas#-App-Überweisungen
    Gehackte soziale Medien wiederherstellen: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Gmail, Yahoo Mail und Websites.
  • Mr Mike
    Mr Mike
    vor 5 Tagen
    Hallo,
    Ich bin Herr Mike Church, ich bin ein seriöser Kreditgeber, wir vergeben Kredite
    zu Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Autokaufdarlehen, Studiendarlehen, Schulden
    Konsolidierungsdarlehen, ungesicherte Darlehen, Risikokapitaldarlehen und Unternehmen an
    investieren und finanzielle Probleme usw. lösen ... unsere Kredite einfach und teilen
    Kapital von 150 Millionen Euro, erwartet kurz- und langfristige private Kredite,
    eine Laufzeit von 500 bis 100 Millionen Euro für alle seriösen Menschen,
    zuverlässig ist und integrieren möchte, dass er einen Kredit aufnehmen möchte. Mein Zinssatz beträgt 2 %, wenn
    Wenn Sie an unserem Darlehensangebot interessiert sind, wenden Sie sich bitte per E-Mail an uns
    Name: Herr Mike
    E-Mail: agborloanfirm@gmail.com
  • Mr Mike
    Mr Mike
    vor 5 Tagen
    Hallo,
    Ich bin Herr Mike Church, ich bin ein seriöser Kreditgeber, wir vergeben Kredite
    zu Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Autokaufdarlehen, Studiendarlehen, Schulden
    Konsolidierungsdarlehen, ungesicherte Darlehen, Risikokapitaldarlehen und Unternehmen an
    investieren und finanzielle Probleme usw. lösen ... unsere Kredite einfach und teilen
    Kapital von 150 Millionen Euro, erwartet kurz- und langfristige private Kredite,
    eine Laufzeit von 500 bis 100 Millionen Euro für alle seriösen Menschen,
    zuverlässig ist und integrieren möchte, dass er einen Kredit aufnehmen möchte. Mein Zinssatz beträgt 2 %, wenn
    Wenn Sie an unserem Darlehensangebot interessiert sind, wenden Sie sich bitte per E-Mail an uns
    Name: Herr Mike
    E-Mail: agborloanfirm@gmail.com
  • Carlos Saldivia
    Carlos Saldivia
    vor 2 Tagen
    WERDEN SIE REICH MIT BLANK-ATM-KARTE Whatsapp +12623558285. E-Mail: georgbednorzhackers@gmail.com.

    Hallo Leute!!! Ich habe meine Loyalität. Mit meiner leeren Geldautomatenkarte kann ich 5.000 US-Dollar pro Tag abheben. Das habe ich letzten Mittwoch von Herrn Georg bekommen und jetzt habe ich 10.000 € geschenkt. Die Karte hebt Geld an jedem Geldautomaten ab und es gibt keinen Namen, sie ist nicht auffindbar und jetzt habe ich genug Geld für mich und meine 4 Kinder. Ich bin begeistert, dass ich Herrn Georg kennengelernt habe, weil ich schon zwei Leute kennengelernt habe und mein Geld genommen habe, ohne zu wissen, dass es sich um Betrüger handelte. Aber jetzt bin ich glücklich. Herr Georg schickte die Karte per DHL und ich bekam sie innerhalb von zwei Tagen. Holen Sie sich jetzt einen von ihm. Sehen Sie, es geht darum, Menschen zu helfen, auch wenn es illegal ist, aber es hilft sehr und niemand wird jemals erwischt. Die Karte funktioniert in allen Ländern weltweit. Beeilen Sie sich und senden Sie eine E-Mail an georgbednorzhackers @ gmail. com SMS, Anruf oder WhatsApp: +1(262)355-8285
    Weitere angebotene Dienstleistungen waren:
    Klonen von Geldautomatenkarten
    Hacken von Bitcoin-Geldautomaten mit Malware-Karten
    Wiederherstellung verlorener oder gestohlener Kryptowährung
    Hacken von Western Union-Überweisungen, MoneyGram-Überweisungen, Banküberweisungen, PayPal-Überweisungen und Cas#-App-Überweisungen
    Gehackte soziale Medien wiederherstellen: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Gmail, Yahoo Mail und Websites.
  • Mr Mike
    Mr Mike
    vor 2 Tagen
    Hallo,
    Ich bin Herr Mike Church, ich bin ein seriöser Kreditgeber, wir vergeben Kredite
    zu Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Autokaufdarlehen, Studiendarlehen, Schulden
    Konsolidierungsdarlehen, ungesicherte Darlehen, Risikokapitaldarlehen und Unternehmen an
    investieren und finanzielle Probleme usw. lösen ... unsere Kredite einfach und teilen
    Kapital von 150 Millionen Euro, erwartet kurz- und langfristige private Kredite,
    eine Laufzeit von 500 bis 100 Millionen Euro für alle seriösen Menschen,
    zuverlässig ist und integrieren möchte, dass er einen Kredit aufnehmen möchte. Mein Zinssatz beträgt 2 %, wenn
    Wenn Sie an unserem Darlehensangebot interessiert sind, wenden Sie sich bitte per E-Mail an uns
    Name: Herr Mike
    E-Mail: agborloanfirm@gmail.com

Neuen Kommentar schreiben

Nach oben